آلمان، آمریکا را به اقدامات متقابل اقتصادی تهدید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۶/۹/۸ کد خبر: 142298 منبع: پرینت

وزیر اقتصاد آلمان در گفتگویی آمریکا را تهدید کرد که اگر جریمه های گمرکی فولاد را برای کشورهای اروپایی صادرکننده در نظر بگیرد برلین نیز اقدامات متقابل را در پیش خواهد گرفت.

به گزارش روزنامه "هندلزبلات" آلمان، "بریگیته زیپرس"، وزیر اقتصاد آلمان در آستانه برگزاری اجلاس فولاد کشورهای جی 20، آمریکایی ها را تهدید به اقدامات متقابل اقتصادی کرد.

وی تاکید کرد که اگر دولت ترامپ جریمه های گمرکی بیشتری را برای صادرکنندگان فولاد در اتحادیه اروپا اعمال کند آلمان نیز اقدامات متقابل را در پیش خواهد گرفت.

وزیر اقتصاد آلمان در اینباره گفت که ما مانند گذشته آماده هستیم تا اقدامات متقابل را در پیش گیریم در صورتی که آمریکایی ها این گونه گمرکات را علیه فولاد ما وضع کنند. وی ابراز امیدواری کرد که در نشست روز پنج شنبه به نتیجه مشترک و نهایی در اینباره دست یابند.

وی با این حال نتایج این نشست را نامشخص دانسته و تاکید کرد که این مساله همچنان باز است که آیا خطر یک جنگ تجاری در زمینه فولاد برطرف می شود.

وی در هر حال تهدید آمریکا برای اعمال مجازات های گمرکی بر فولاد کشورهای اروپایی صادر کننده این محصول را گزینه ای که همچنان روی میز امریکا قرار دارد دانست.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
المان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است