توطئه جدید ارگ (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۳    ۱۳۹۶/۹/۸ کد خبر: 142301 منبع: پرینت

توطئه جدید ارگ برای تقسیم هویت تاجیک ها و ازبک ها به ده ها هویت قومی جهت تثبیت اکثریت جعلی پشتون ها (افغان ها) در افغانستان.
رییس جمهور با صدور فرمان و ایجاد کمیسیون برای تهیه لیست اقوام افغانستان در شناسنامه های جدید شمشیر جراحی به دست گرفته و ما را هدف قرار داده است.
اسناد رسیده از ارگ ریاست جمهوری حاکی از آن است که تیم فاشیسم قبیله برای تقسیم هویت تاجیک ها و تثبیت اکثریت افغان‌ ها (پشتون) طی فرمانی دستور داده است تا تاجیک ها را به بیش از سی گروه قومی تقسیم نمایند و به این ترتیب این اکثریت قومی را به اقلیت های متعدد تقسیم و معرفی کنند.
هدف از این طرح تقسیم هویت تاجیک ها و ازبک ها به خرده هویت ها و تثبیت اکثریت افغان (پشتون) در افغانستان می باشد.


توطئه جدید ارگ

توطئه جدید ارگ

توطئه جدید ارگ



خراسانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
تقسیم هویت
نظرات بینندگان:

>>>   درافغانستان قوم مهمتر از دین شده ، هدف اینست که تعدادی گرگ ها بنام قوم بتوانند چیزی بدست آرند
صرفدرهمین جدول 21 قوم است حالا برای هر قوم یک وزارت خانه بدهید

>>>   ریس جمهور میخواهد که هویت هر فرد ملت افغان در تذکره درج شود ولی انعده بی هویت ها که تا حال خود ایشان هویت خود را نمیداند بی هویت و .....هستند ناچار هستند که به یکی ازین هویت ها بپیوندد و یا از جایی که امده اند پس بروند ولی ملت باهم برادر افغانستان از اجراعات ریس جمهور طور جدی طرفداری میکند.

>>>   فاشیزم تقسیم نکرده بلکه بی هویت ها تقسیم میکند

>>>   درتذکره افغان تحریرگرددهویت سایر اقوام حذف میشودوقتیکه نام اقوام ذکرگرددتاجک وازبیک تجزیه میشود ارگ درفکرتجزیه اقوام تاجک وازبیک است عجب عدالت وعجب منفی گرائی.

>>>   من حکومت وحشت ملی اشرف غنی و عبدالله را برای افغانستان عمق فاجعه میدانم. ولی در کجای حکم ریاست جمهوری "در مورد تقسیم هویت قوم تاجیک به سی قوم" تذکر رفته است؟؟
داشتن یک کمی وجدان برای هر انسان ضرورت است!!!!!

>>>   ارگ ریاست جمهوری هرگز نمیخواهد که تذکره های الکترونیکی توزیع گردد زیرا اگر تذکره های برقی توزیع شود تشت ادعای کاذبانه قوم ارگ مبنی بر ادهای اکثریت کاذبانه انها بزمین می افتد و دیکر نمیتوانند چنین ادعای نادرست شانرا در گرفتن رهبری دولت از دست میدهند با بهانه های گوناگون کار توزیع شناس نامه های برقی را به تعویق می اندازند و از توزیع ان جلوگیری میکنند در غیر ان قانونی کهخود شخص اشرف غنی احمدزی بقلم خود توشیح کرده است معطل قراردادن ان و صادر کردن فرمان تقنینی از جانب ارگ واضح نشاندهد انست که ارگ نمیخواهد تذکره های برقی توزیع گردد و دروغ شاخدار ادعای برتری قوم ادعای چوچ بدون سند شانرا شان بروی سند برملا گردد.

>>>   اين را مي شد نه تنها "ديوانه گى" گفت بلکه ديوانه گى پيشوند دار!
رييس جمبور دولت -حکومت پيشوند "ستان پارسى ما" از بس که چيغ و فرياد و داد و ناله و فغان و افغان کرد "پيام بر بدون اصحاب" ( منظور اعصاب جمع عصب امااينجا اشاره طنزى به غنى پيرامون "بچه خدا" گفتن اش است ) همان اعصاب باقى ماننده را خود را هم از دست داد. و آن مغز متفکر رتبه دوم در جمله صد نفر که سروران تَثلیث یا سه‌گانه‌ اى دينى ( تَثلیث یا سه‌گانه‌باوری (به انگلیسی: Trinity) یکی از اعتقادات بنیادین مسیحیت است که بر اساس آن خدای یگانه در سه شخص خدای پدر، خدای پسر که در عیسی مسیح تجسم پیدا کرد و خدای روح‌القدس) و دنيايى( کاخ سفيد٬ پنتاگون و سازمان مخفى سى آى ا) غنى ديگر معنى ملت و مليت و قوم و قبيله و دومان , و نام هاى ديگر معنى و مفهوم و تعريف هاى علمى از پيش اش در مورد "ملت" و "مليت" و "قوم" و "قبيله" مغشوش يا بقول عوام گد و ود شده است. من داکترنيستم کن اشکالات ومشکلات روانى وعصبى غنى را کن ممغز متفکر اش را
بلکه قلدرى و فريب سياسى يک نظام که نهايت به مفاد همه شهروندان نيست.
امريکا وغرب در بحران است و مانند بحران شوروى ملتهاى غير پشتون گفتند ما هم هستيم
در بحران امريکا خواهند گفتند ما هم در قدرت هستيم!!!!
در کشور ما سه ملتى اند هندو ايرانى و تورانى و تقريبا 200.000 عربها خاندان و سلطنت غزنويان و افشاريان و تموريان تورانى تباران اند.
پشتون و پشه اى نورستانى و بلوچ و کرد و ٻارسيان "ايرانى و هندوايرانى" اند.
هندوان و سکھ و براهوى اقوام هندى آريايى تورکمن و اوزبيک تورانيان اند. هزاره از اقوام ساکها درياى خزراند که برشان هم مغولى گفته شدند. اين ملت يکى از قديمى ترين پارسى گويان کشور است که بدون مردمان بلخ وهزاره و ديگر تورانيان و هنديان جشن نوروزى با سه جشن آريايى ديگر از ايران زمين گم مى شد.بهتر ين آريايى هزاره ها محمود غزنوى افشاريان وديگرتورانى تباران تموريان هرات و گرگانى ها مغولهاى هند است.
در دستور زبانى "گشتاری" دوساختار وجود دارد
1- روساخت (ساختار جمله که چه بيان شده است. پدرى به پسرى ميگويد: "به اتاق باد سرد مى آيد". دراين جا معلومات جمله همين است و رمزگشاهى هم يک بيان است. اما معنى و مفهوم و منظور پدر در "ساختار روى" بيان نمى شود
وبراى فهميدن اين گفتار به ساختار ژرف‌ (عميق عمق ديدگاه)
2- ژرف‌ساخت ساختار ژرفى هفت رکن علمى زبان شناسى دارد (تا اکنون دو رکن « مبتدا » « خبر » بود از بزرگان ما. زبان شناسى نوين هفت رکنه شد
* « مبتدا »
* « خبر » )
* بيان جمله
* پيش شرط جمله (اتاق سرد شده پنجره ويا در باز است)
* جوانب خبر رسانى
* منظور خبر رسان
* شنونده که چه کند!
1- امريه به امر بطور نمونه پسر در يا دريچه ويا پنجره را بايد بياورد!
2- شال بياورد
3- بخارى را روشن کند
هدف غنى چه است : فارسى زبانان و تورکتباران را پارچه پارچه کردن است.اکثرىت ساختن پشتون.
اميد که اين حلاجى من بر پشتوننان نازنين برنخورد. براى من اکثريت و اقليت هيچ اهميت ندارد اگرنظام دموکراتيک باشد؟
حلاجی کردن : پنبه را از پنبه دانه جدا کردن و پاک کردن صریح گفتن. (آنندراج ) (غیاث ). موشکافی کردن و دقت کردن . (آنندراج ).
آنندراج و غیاث‌اللغات فرهنگهاى لغت پارسى اند که درهندوستان از سوى مهاراجه آنندراج و محمد غیاث‌الدین بن جلال‌الدین رامپوری تاليف شده اند

>>>   درصورت درج زی زی ها مشکلی نیست
علیزی
غوچی زی
کور زی
کر زی
احمد زی
.......

>>>   این هم چال دیگر برای ضعیف کردن دری زبانان آنها را به چندین قوم تقسبم کنند تا برای ابد از جمله اقلیت ها باشند اگر حرف از قوم است باید اقوام مختلف پشتون ها نیز جدا گانه نام گذاری شوند تا ببینیم اقلیت اصلی کی ها هستند

>>>   از همان روزی که غنی کوچی بیشرمانه اعلان کرد که این عادلانه نیست تمام زندانیان بگرام گویندگان یک زبان خاص باشند ماهیت این فاشیست قومی معلوم گردید۰ تمام آن تروریستان زندانی در بگرام را رها کرد چون پشتون بودند۰ و گندیکه از ریاست امور که زیر مدیریت مستقیم خود این کوچی ....قرار دارد بلند شده بود در حقیقت نمونه کوچکی از کار های خود این خائن است که توسط دستیاران دلخواهش تطبیق میشدند و میشوند۰ مکتوب قومی وزارت داخله که به امر شفائی این ....نوشته شده بود۰۰۰ وغیره وغیره

>>>   بین قومو قبیله و عشیره فرق است.
اول باید این سه مفهوم تعریف شود بعد دیده شود که کدام اقوام میتوند ثبت شناسنامه یا کرت هویت شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است