عبدالله عرق پایش خشک نشده دوباره رفت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۶/۹/۹ کد خبر: 142391 منبع: پرینت

رییس اجرایی از کانادا نرسیده کابل را به مقصد هند و روسیه ترک کرد.
داکتر عبدالله رییس اجرایی کشور ساعاتی قبل امروز پنجشنبه 9 قوس 96 عازم کشورهای هند و روسیه شد.
رییس اجرایی با صدراعظم هند نارندرا مودی در پانزدهمين اجلاس سران 2017 رهبران، در دهلی نو سخنرانی کرد. پس از آن وی به دعوت دیمیتری میدویدوف نخست وزیر روسیه به مسکو می رود.
این در حالی است که عبدالله به تازگی از کانادا برگشته بود.


داکتر عبدالله رییس اجرایی افغانستان هند روسیه کانادا

داکتر عبدالله رییس اجرایی افغانستان هند روسیه کانادا



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس اجرایی
سفر خارجی
نظرات بینندگان:

>>>   مسعوده بگو زیر خروارها خاک. خوابیده کاش مسعود از خود خواهی دست برمیداشت وچند تا وزارت به ملت فارسی وان میداد ومذهب تشیع را به رسمیت میشناخت وحکم جهات برعلیه این وآن نمیدادند وفریاد عدالت خواهانه مردان خدارا گوش میداد با فکرقداست وخود کامگی باهمه نمیجنگید ومارا هم به این روز گرفتار نمیکرد تاابد سیاسیون خیانت کار پشتون را مقهور میکرد

>>>   می رود پیش زن خود در هند

>>>   داكتر بيچاره در سفر أمريكا و كانادا مقدار كافي انرژي ذخيره نموده و فاميلش در هند ميباشد و ضرورت دارد كه خانم و اولاد خود را ببيند.

>>>   Arianfar
بزرگترین جفای امریکا در حق مردم ما تحمیل یک آدم دارای تاریک ترین اندیشه های قرون وسطایی قبیله یی تبارگرایانه با غیر دموکراتیک ترین شیوه ها، ترفندها و روش ها برای یک دهه ونیم آزگاربود. هم در کنفرانس بن، هم در لویه جرگه ها وهم در انتخابات ها با زیرپای گذاشتن همه ارزش های دموکراتیک، امریکا با نادیده گرفتن اراده مردم ما کرزی را بر شانه های ما بالا کرد. در هیچ برهه یی از تاریخ ما (منهای دوره سیاه طالبان) تا این اندازه بر اراده مردم ما اهانت نشده بود. مردم ما هرگز این جفای امریکا را فراموش نخواهند کرد. اما بدتر از آن تحمیل بیمار روانی یی به نام اشرف غنی بر کشور و مردم ما بود.

>>>   جلسه چی رفت پیش زنش و ذخیره عاید سه ماهه در بانکهای هند

>>>   چی فایده دارد جز دیدار فامیل خود دیگر کدام دست اورد به این ملت ندارد ونخواهد داشت چرا که پلان پلان امریکاه است این ها که غلام های امریکاه است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است