اشرف غنی را نمی خواهيم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۶/۹/۱۱ کد خبر: 142447 منبع: پرینت

تا دير نشده و ساير پلان هاي شوم اشرف غني دامنگير تان نشده، بجنبيد و به خود بياييد. تساهل و تسامح با اشرف غني خيانت در حق خودتان است و بس.

ممكن است تفاوت ديدگاه و نقطه نظرهاي اختلافي زيادي باهم داشته باشيد و داشته باشيم اما حداقل در مورد اشرف غني و سياست هاي خصمانه او كه توافق نظر وجود دارد. چرا نبايد با شعاري كه اشرف غني را نمي خواهيم، به يك نقطه مشترك نرسيم و دست به شدت مخرب اين مرد را كوتاه نسازيم.

بياييد رهبر و رهرو، پير و جوان، مجاهد و تكنوكرات همه باهم با يك صدا بگوييم:"اشرف غني را نمي خواهيم".

امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
تکنوکرات
نظرات بینندگان:

>>>   ما اشرف غنی را می خواهیم کرزی را نمیخواهیم ! چون او سرگروپ دزد هاست اشرف غنی برای دوسال بعد باید باشد
ر

>>>   سلام.
کسانیکه اشرف غنی را نمیخواهند جنیتکران وچپاولگرا ن شهر کابل وافغانستان هستند. بموجودیت غنی دیگر دست غارت گری شا ن کوتاه شه است.
ع،د از کا پیسا.

>>>   اشرف غنى رأ نمى خواتيم أين ادام فريبكار است

>>>   آقای امیرزاده معذرت میخواهم که تقاضای شما را اینگونه پاسخ میدهم.
همه تلاشها برای بزرگ مندان که در پی سقوط نظام تحت شعار اصلاحات است اینست که یکبار دیگر مانند زمان حکومت کرزی هوتل چی چانس برای انها مهیاگردد تا تمامی دارایی،کرسیهای مهم و برجسته و قرار دادهای اقتصادی و مالی حکومت را بدون قید و شرط در اختیار آنها قرار داشته باشد غیر از این هدف دیگر هیچ هدفی در میان نیست پس جواب اینست که ملت بیدار هستند و باز فریب فریبکاران را نمیخورد. اشرف غنی درامد مالی اینها را قطع نموده است و اشخاص بی واسطه را به ارگ میبرد ولی شهزاده های اینها را اهمیت نمیدهد. مردم افغانستان کاملا می دانند و می شناسند اشخاص که در سقوط نظام هستند و منافع شخصی خویشرا در حقیقت دنبال میکننداز حکومت غنی کرده هیچ حکومت بهتر برای ملت نمی آید ولی نقیصه که در این حکومت است اینست که اتمر حکیمی باید در نظام نمیبودند.
بااحترام
قدرشناس

>>>   میخوای چه کار کنی برادر. کاری از دست ما ساخته نیست. زمان نجیب که نیست که از حکومت خوش ات نیامد ميرفتیم اشرار میشدیم. آمریکا هم اسلحه می فرستاد. البته از بخت بد نجیب بود که مخالفانش کمک های طلایی کشور های غربی و عربی را دریافت میکردن. حالا شرایط فرق میکند حالا اگر مخالف دولت قرار بگیری اول اینکه کشوری کمک کننده و مهمات دهنده وجود ندارد دوما جای و جایگاه شما را در ظرف5 دقیقه آمریکا ها به آتش می کشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است