پیمان: یک قدم انقلابی برای حل مشکلات بردارید
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۲    ۱۳۹۶/۹/۱۱ کد خبر: 142486 منبع: پرینت

مردم قندهار ظرفیت و بزرگی زعامت کشور را دارند و می توانند مردم را از مصیبت خلاص کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عبدالودود پیمان عضو مجلس نمایندگان امروز شنبه 11 قوس 96 در نشست سیاسیون در قندهار گفت: شرایط افغانستان ایجاب می کند که یکبار دیگر مردم مجاهد و مسلمان قندهار با همکاری وکلا و تنظیم های سیاسی یک قدم قاطع و انقلابی برای حل مشکلات مردم کشور بردارند و این قدم از این نشست آغاز شده است.

پیمان تاکید کرد: یکبار دیگر باورمندی مردم افغانستان بر این شده است که اگر مردم قندهار بخواهند دوباره به زعامت، اصلاح و قوت کشور فکر کنند، یگانه راه حل آنان و حمایت آنها خواهد بود.

عضو مجلس نمایندگان تصریح کرد: در گذشته ها ثابت شده است که هر کس از قندهار زعیم مردم کشور شده است، افغانستان روز بد نداشته است چرا که آنان ظرفیت و بزرگی اش را داشته اند و اگر اکنون نیز این جماعت تصمیم بگیرند، مردم از مصیبت خلاص می شوند.

وی با بیان اینکه مسعود بزرگ، مردم قندهار را غیرتمند و بزرگ می دانست اما امروز دشمن توطیه کرده و میان آنها اختلاف انداخته است اظهار کرد: امروز فکر قندهاریان این باشد که اگر پاکستان رقیب آنها است، ازبک، تاجیک و هزاره همه برادرشان هستند و فرزندان آنها حاضرند در دفاع از نوامیس کشور در قبرستان های شما دفن شوند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پیمان
نشست قندهار
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است