ترامپ: در انتخابات 2020، شکست ناپذیرم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۵    ۱۳۹۶/۹/۱۲ کد خبر: 142512 منبع: پرینت

همزمان با نخستین موفقیت رییس جمهور آمریکا در پیشبرد لایحه «کاهش مالیات»، وی روز شنبه در ادعایی تازه خود را نامزد «شکست ناپذیر» انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا معرفی کرد!

«دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا روز شنبه در ادعایی جدید خود را نامزد «شکست ناپذیر» انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا معرفی کرد!

شاید دلیلِ طرح این ادعا از سوی ترامپ، موفقیت وی در کسب آرای موافق اعضای سنا به لایحه مهم «کاهش مالیات» در روز شنبه باشد که اولین پیروزی مهم ترامپ در نخستین سال ریاست جمهوری اش به شمار می رود.

وی در اینباره گفت: «در حال حاضر ما شکست ناپذیر هستیم؛ مگر اینکه آنها [جمهوریخواهان] نامزد دیگری را مدنظر داشته باشند که ما از آن اطلاع نداریم».

گفتنی است که مجلس سنای آمریکا روز شنبه به جامع ترین طرح بازنویسی قوانین مالیاتی آمریکا- که در 3 دهه گذشته بی سابقه بود- رای مثبت داد که این به معنای کاهش چشمگیر نرخ مالیات بر شرکت ها و کاهشی موقت در نرخ مالیات برای اکثر آمریکاییان است.

تصویب این لایحه، از دهه 1980 میلادی به این سو، بزرگترین تغییر در نظام مالیاتی آمریکا محسوب می شود.

این درحالی است که یکی از کمیته‌های سنا پیشتر هشدار داده بود که کاهش هنگفت مالیات می تواند کسری بودجه آمریکا را تا یک تریلیون دالر دیگر افزایش دهد.

با این‌حال، ترامپ مشتاقانه خواهان عملی کردن لایحه جدید تا پایان سال میلادی جاری (2017) است.

تا پیش از امضای ترامپ و تبدیل این لایحه به قانون، تنها کاری که باقی می‌ماند ادغام لایحه مالیاتی سنا با نسخه‌ای است که مجلس نمایندگان آمریکا ماه گذشته به تصویب رساند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
انتخابات
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است