از درون نظام کسی داعش را حمایت نمی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۹    ۱۳۹۶/۹/۱۲ کد خبر: 142525 منبع: پرینت

سخنان رییس‌جمهور در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مجلس و مخالفان وی مطرح شده است. بحث و مناقشه حمایت از داعش از داخل حکومت جدی است و رییس جمهور را نگران و وادار به واکنش نموده است.

ایشان در مراسم انتقال امور سر حدی از پولیس به اردو، در رد اتهامات حمایت داعش از داخل حکومت در این حد جلو رفت و گفت که در محکمه حاضر شوند و ادعای شان که مقامات بلند پایه و یا سطوح میانه و یا پایین داعش را حمایت می کنند آن را به اثبات برسانند و الا " چادری " باید سر نمایند.

دیروز معاون سخنگوی رییس‌جمهور در صفحه خود اعداد و آمار کج کوله ای گذاشته بود اما آن را بر داشته است. ذکر آمار و ارقام و اظهارات امروز رییس جمهور حکایت از نگرانی جدی را در پی دارد و سعی و تلاش این است که نشان دهد که از درون حکومت کسانی به داعش کمک نمی کنند و داعش پروری در کار نیست.

من فکر می کنم دست پاچگی و ارایه آمار و ارقام کج کوله ، محکمه و چادری ، اصولا سخنان خوبی نیست. بحث خوب این است که حکومت به صورت قاطع و استوار استراتژی جنگ و مقابله با تروریزم را پیش ببرد و داعش را شکست دهد و مردم هم عمل را دیده قویا از حکومت شان حمایت می کند. همین.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناطقی
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   حمایت نمیکند صرف استفاده ویا همکاری بشردوستانه میکنند

>>>   غنی تنها وظیفه اش رساندن داعش به آسیای میانه است.
در صورت ناکامی سرش به باد است.

>>>   درست گفتع از داخل حکومت کسی حامی داعش نیست بلکه این داعش است که در ارگ ریاست جمهوری است و برنامه هایش را بالخصوص توسط اتمر خائن و استانکزی پیش می برد

>>>   امریکا برای غ گفت که ما دیگر دعش را در افغا نستان روان نمی کنیم و غ به قول ترامپ این مو ضوضیع را بیا ن کرد

>>>   در کمپاین انتخاباتی گفته بودی که این برابری و عادلانه نیست که جنگ فقد در جنوب باشد (شمال و جنوب در جنگ باید یک سان بسوزد) این کار را کردی طالب را زیر نام داعش به شمال انتقال دادی و عدالت را گسترش دادی!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است