مردم گوسفند نيستند كه فريب غنی را بخورند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۶/۹/۱۲ کد خبر: 142539 منبع: پرینت

وقتی اشرف غنی در حضور اتمر، مسلميار و استانكزی چلنج می دهد "اگر كسی حاميان داعش را در درون نظام می شناسد با مدارک خويش به دادگاه بيايد وگرنه چادر سر كند" بيشتر از هر زمانی به بی شعوری و حماقت او ميشه ايمان آورد.

اين چلنج آقای غنی مصداق همان معقوله معروف است كه " دزد هم ميگه يا خدا و صاحب خانه هم". اگر واقعا اشرف غنی اراده دارد تا چهره های داعش پرور درون حكومتی را بازداشت و به دادگاه بكشاند كافی است تنها مدارک حمله تروريستی بر جنازه سالم ايزديار شهيد، حمله بر جنرال دوستم در فارياب و جنبش روشنايی در كابل را طی يک دادگاه ويژه زير نظر نمايندگان سازمان ملل بررسی عادلانه نمايد.

جناب غنی!
مردم گوسفند نيستند كه فريب سياست های پوپوليستی شما را بخورند. مردم به خوبی می دانند شما با خون فرزندان شان چگونه بازی می كنيد.

فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   کدام فریب همین کسانی کی رهبر تاجک پشتنون هزاره ازبک است. همه دزد رهزن چپاول گر در هیچ قوم کی همین چند نفر کی دعوایی می کنند. خاینین استفطرت به کی اعتبار می کنی. به برادر مسعود صاحب ملیارد ها دالر عطا دوستم کرزی سیاف مجددی گلبدین نمایندهای مجلس سنا همه همین بدبختی از این ها است. فطرت تو هنوز سر عقل نیامدی. درس می خوانید. پشت چهار دزد استاده می شوید

>>>   غنی خودش گفت که بچه .....است حالا فکر کرده که دیگران هم همین طور هستند

>>>   از حشمت مصلح
آیا ملت .....است....؟
هرگاه حرف از فدرال می شود مخالفین زود ملت را نادان و خر معرفی می کنند، می گویند مردم به سطح فهم فدرال نرسیده اند، در فدرال جنگ قومی در می‌گیرد و کشور تجزیه خواهد شد!
ما می گويیم، ای مردم مسلمان خراسان شما نادان و .....نیستید، شما را الله آزاد و با اراده و عقل آفریده و اسلام را برای شما نازل کرده تا الله پرست باشید نه قوم پرست.
هندوی گاو پرست در نظام فدرال با وجود تعدد دین و قوم زندگی کرده می تواند شما اهل توحید نمی توانید؟ به الله قسم که إن شاء الله می توانید. اما طرفداران نظام مستبد مرکزی می گویند مردم به درجه ی فهم هندوی گاو پرست نرسیده اند که در نظام فدرال زندگی کنند!
ای مردم خراسان، الله شما را با کرامت آفریده و اراده بخشیده شما فهم و درک هر چیز را دارید. اگر استبداد و ستم از سر شما پس شود و شما حق انتخاب داشته باشید، شما إن شاء الله انتخاب خوب می داشته باشید.
اما ستمکاران برای شما حق انتخاب نمی دهند و می گویند مردم نادان هستند ما باید برای آنها تصمیم بگیریم!
ما می گوئیم دست الله با جماعت است بگذارید جماعت رای بدهد.

>>>   غ یک یهودی کامل است و مردم را زود فریب می دهد به غالمغال های زنانه خود او بالای امریکا بسیار می نازد خبر ندارد که گرفت خداوند دیگر چیز است

>>>   اقای فطرت بکلی راست میگوید مثلیکه رای گوسفندی را در صندوق های انتخابات پرکاری کرده بودند مردم را هم فکر گوسفندی میکنند در حالیکه مردم با شعورتر از انها بودند و هستند و تما حرکات شانرا زیر نظر دارند که چگونه انجام میدهند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است