جمعه خان همدرد مامور اماراتی ها است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۳    ۱۳۹۶/۹/۱۲ کد خبر: 142562 منبع: پرینت

جمعه خان همدرد عضور ارشد هیات اجرایی حزب اسلامی و از افراد بسیار نزدیک به حکمتیار یکی از مرتبطین سفارت امارات متحده عربی در کابل است که از طریق این کشور با سازمان آی اس آی پاکستان نیز رابطه ایجاد کرده است.

به گزارش رزاق مامون، آقای همدرد که دیدارهای متواتری را با دیپلمات های سفارت خانه امارات در کابل دارد از طریق همین شبکه و با هماهنگی امارات، اهداف این کشور را در ولایت بلخ اجرایی می کند.

روابط همدرد با اماراتی ها و از طریق آنها با سازمان آی اس آی پاکستان به سال های گذشته و پیش از حضور حکمتیار در کابل باز می گردد.

وی در عین حال که مشاور کرزی بود، سفرهای مکرر و طولانی مدتی به امارات داشت که در همان ایام مورد انتقاد بسیاری از مردم قرار داشت.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعه خان
امارات
نظرات بینندگان:

>>>   این پاکستانی ها به ریشه یا اصل خودبرمیگردند

>>>   این کدام خبر نو نیست هر کسی از همین قماش از زمان شاه و بخصوص از زمان داودخان با ادارات استخباراتی روابط دارند

>>>   جاسوسی برای این مردم بی غیرت به یک فرهنگ تبدیل شده است

>>>   Soraya Baha
بخش ۲
در پیوند به مصاحبۀ صدیق راهی و دروغ هایش
یک - در بخش نخست پاسخ هایم با اسناد معتبر درپیرامون کتاب ( آیا نجیب را می شناسید؟) پرداختم که نویسنده آن کتاب خود برادر داکترنجیب، صدیق راهی بود که آن کتابک را در سال ۱۹۹۰ در بدل گرفتن ۱۴۶۳۶دالر امریکایی نوشت علیه برادرش .
1- اقای راهی در مصاحبۀ خود لافید و گفت که من خودم با احمدشاه مسعود در تماس شدم و در پنجشیر ازمن استقبال کرد.
نخست کسی به عنوان برادر نجیب به وی اعتماد نمی کرد که وی را فرار دهد با آن که نجیب از وی متنفربود. چون زندگی من و دو کودکم از سوی نجیب تهدید می شد، شمس آرینفرکه همصنفم بود کمکم کرد تا برای رهایی از ستم نجیب و صدیق نزد مسعود به پنجشیربروم، وی امکانات فرار مرا مساعد کرد و در فرجام صدیق راهی هم برای رسیدن به رویای غرب با ما همراه شد . اما در مصاحبه خود برای گلبدین زیگنل داد که من خودم با مسعود تماس گرفتم و در پنجشیر از من استقبال کرد تا گلبدین هم وی را تحویل بگیرد و اما نگفت که من طفیلی به پنجشیر رفتم و در فرجام مسعود هم ازجبن و ترس و ریاکاری های من که روز ده بار نمازگزاری می کردم متتفر شد. اقای شمس الحق آرینفر در کابل است و می توانید واقعیت را از وی بپرسید.
2- راهی گفت، من در سال ۱۳۵۳ از حزب استعفا دادم .
نخست راهی در حزب پرچم هم یک کدر برجسته حزبی نبود و در صفوف پایین حزب قرار داشت وبه تحریک نجیب برادرش به روی استاد فلسفه حزب میر اکبرخیبرتف کرد و نور احمد نورکه آنجا بود وی را به عنوان یک روانی دیوانه از حزب اخراج کرد.

3- راهی دروغ دیگر هم گفت که من منتقد نیروهای نظامی اتحاد شوروی بودم.
آقای راهی از کدام موضع سیاسی، منتقد شوروی بود؟ خودش از زمان سلطنت ظاهرشاه به نام مستعار کریم برای سازمان استخبارات کا جی بی جاسوسی می کرد که سورنین کنسول شوروی وی را به وسیله والری و سرگی وابسته به استخبارات شوروی ساخت و سالها از من پنهان کرد تا اینکه شب پیش ازششم جدی در نیمه شب بیرون رفت وی را تعقیب کردم که سوار موتر سرگی روسی شد و گیر افتاد و ناگزیرشد اعتراف کند که برای روسها مخفی کار می کند و پلان کشتن حفیظ الله امین را دارند.

در سال ۱۹۸۰پس از آن که وی راپور آمدن مجید کلکانی را به خانه خواهر، شوهر خواهرش به خاد داد و مجید آغا دستکیر و اعدام شد، همین سرگی وی را بدون دانش بانکی به نمایندکی بانک ملی به همبورگ فرستاد تا رفقای مجید وی را چون حاجی سخی به گلوله نبندند. حال خود را منتقد حضور نظامی شوروی و دولت دست نشانده روس در یک مصاحبه ساختگی در طلوع با کارسازی سلیمان لایق معرفی کرد.
چه مردمان بی غروری که تا دم مرگ از دروغ و فریب مردم دست بر نمی دارند .

ادامه دارد

>>>   Rasa
زمری پیکان زیر عنوان سوء استفاده وظیفوی به هشت سال و شش ماه حبس محکوم گردید.
آیا در مورد قصاب مزار؛ مهمند کتوازی از بهر کشتار حدود هزار ارتشی در سپاه ارتش ۲۰۹ شاهین، و گل نبی احمدزی پسر کاکای داکتر غنی از بهر گلوله باری بر روی معترضان و کشتار بیرحمانه عدالتخواهان؛ چنین اصدار حکمی صورت خواهد گرفت؟ و ایا اصلا مورد بازپرس قرار خواهند گرفت؟
این است وحدت ملی و عدالت اجتماعی!
پانوشت:
ماده ۲۶ قانون اساسی چنین صراحت دارد؛ "جرم يک عمل شخصي است. تعقيب، گرفتاري يا توقيف متهم و تطبيق جزا بر او به شخص ديگري سرايت نمي کند".
اما درینجا؛ خلاف همه قوانین نافذه داخلی، قواعد اسلامی و کلیه نظام های حقوق دنیا، جرم پسر را به پدر ربط میدهند و پدر را از وظیفه سبکدوش و راهی زندان میسازند.

>>>   جمعه همدرد این.... جاسوس ای اس ای پاکستان از سال هاست که حلقه غلامی و جاسوسی رابه ای اس ای در گردن دارد وقتیکه رهبراش به جاسوسی و وطنفروشی وخیانت و جنایت از چندین دهه پیش سیاه رو و خجالت زده است اکثریت اعضای باند وطنفروش شان پیرو به رهبر شان هستند ولی اعضای رهبری باند اسلامی گلبدین درین جنایت و خیانت پیش قدم هستند و بخصوص چوکره گک اش جمعه خان همدرد قدم در قدم جای پای هبره اش را تعقیب کرده بلکه بالاتر از رهبراش در غلامی و جاسوسی به ای اس ای نقش خود را خوب بازی کرده است .

>>>   از إنسان بي تعليم و لو اگر هزار لقب و منصب داده شود چيز جور نميشود،
همدرد يك مستري بود، از فيض خون مجاهدين مانند ديگر قومندنان حالا صاحب هر چيز شده است، مگر بدانيم همانطوريكه از حكمتيار لافوك كدام كار ساخته نيست و آخرش مثل علي صالح يمني از طرف متحدانش كشته خواهد شد.

>>>   حال رزاق مامون هم یکطرفه لول میخورد درغیران نه تنها یکنفر بلکه به صدها جاسوس معلوم الحال داریم چرا ازآنها یاد نمیکنید یعنی اگرکسی به کشورهای دیگررابطه داشته باشد پروا ندارد صرف ازامارات وپاکستان به زعم شما مشکل دارد اگرتابعیت کشورهای دیگر راداشتی خیراست تماما دروغ محض وتوطه است
بلی همینطور

>>>   خداونداین قوم انتحاری را هدایت کند، طالب از این قوم،دولت ازاین قوم، داعش ازاین قوم، مافیااز این قوم، دزدازاین قوم،وطن فروش از این قوم، معامله گر از این قوم وای خدا همه ازاین قوم، به خاطر اینکه چند روزی در بدنه حکومت فاسد وخونخوار باشد چه بی وجدانی ها که کردندو میکنند، بااینهمه رزالت با کمال بی شرمی به دیگران بر چسب این و آن میزند.
خدایا خودت به مردم مظلوم افغانستان رحم کن،کجابریم،به که شکایت کنیم،هیچ کسی به داد ما نرسیده،خدایا باز به تو مراجعه میکنیم،ملت مظلوم را ازیاد مبر یگانه حامی مظلومین تویی تو.
سمیع الله، از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است