حکومت و منتقدین کشمکش ها را کنار بگذارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۶/۹/۱۳ کد خبر: 142598 منبع: پرینت

هر دو جناح حکومت و منتقدین حکومت باید کشمکش های سیاسی را کنار گذاشته و به همدلی و ثبات کشور کمک کنند.

نمایندگان و سخنگویان حزب عدالت امروز دوشنبه 13 قوس 96 در یک نشست خبری در پیوند با وضعیت بحرانی سیاسی در کشور موضع خود را بیان کردند.

در اعلامیه مطبوعاتی حزب عدالت آمده است که تهدیدهای داخلی و خارجی متوجه کشور است و در این وضعیت اولویت حراست از ثبات ملی و سیاسی است و ملت فعالیت های هر دو جانب حکومت و منتقدان حکومت را به دقت نظارت می کند.

اعلامیه افزوده است که حکومت با توجه به افزایش ناامنی ها و تکرار سقوط ولسوالی ها باید متوجه بی کفایتی ها و رهبری ضعیف خود گردد و بجای تمرکز بالای کشمکش های سیاسی به خواست های اساسی ملت لبیک گفته و آنان را برآورده بسازد؛ مخالفان دولت نیز باید از نظرات شخصی و خواست های نامشروع دست کشیده و در شرایط کنونی بجای بیگانه پرستی از نظام موجود حمایت و در بهبود و اصلاح آن سهم خود را انجام دهند.

به باور این حزب، حکومت در تامین تعهدات خود در بازسازی، رشد اقتصادی و رفاه کشور ناکام مانده و نتوانسته است به آن موارد پاسخ مثبت بگوید.

در پایان اعلامیه آمده است که چند تن از گماشته شدگان و گروه های مافیایی نمی توانند نمایندگی راستین از مردم بکنند و این گروه ها بیشتر بدنبال منافع خود هستند. حزب عدالت از هر دو جناح یعنی حکومت و منتقدین آن می خواهد که کشمکش های سیاسی را کنار گذاشته و به همدلی و ثبات روی بیاورند. این حزب از هر دو جناح ناراضی است و در اینگونه مسایل همراه ملت خوهد بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب عدالت
نشست قندهار
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است