دزدی از سربازان کشور امری طبیعی شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۹/۱۳ کد خبر: 142605 منبع: پرینت

لباس سرباز، غذای سرباز، سلاح سرباز، مرمی سرباز از وزارتخانه های ما و از حلقات داخلی به مخالفان ما فروخته می شود. به همین دلیل است که تا امروز ما نتوانستیم چند گروه کوچک را که تعدادشان صدها برابر کمتر از ما است را از بین بریم.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، زلمی وردک آگاه مسایل نظامی در برنامه «چشم انداز» حکومت را ناتوان در حل مسایل و مشکلاتش می داند و افزود: حکومت وحدت ملی هم اگر به پیروزی بر مخالفان خود دست پیدا نکرده است باید حداقل می توانست مسایل داخلی خود را حل کند اما می بینیم که چنان هرج ومرج و چند دستگی در افغانستان است. هیچ فردی در حکومت به فردی دیگر در حکومت اعتباری ندارد و اهمیتی نمی دهد. هیچ پایه اقتصادی ندارد و حکومتی هم که اقتصاد قوی ندارد نمی تواند هر برنامه ای که بخواهد آن را جایگزین کند.

وی افزود: دیدیم که اخیرا در لوگر انتحاری از سوی داعش شد. چرا داعش این قدرت را دارد که در یک شهر ما انتحاری کند، دلیل این است که خدمتگذاری و صداقت در بین ما وجود ندارد. مسوولان محلی به مسوولان مرکزی دروغ می گویند و این مسوولان مرکزی عملکرد خود را بر اساس گزارش های آنها پیش می برند. اینگونه است که جنگ ها تشدید می شود.

وردک گفت: لباس سرباز، غذای سرباز، سلاح سرباز، مرمی سرباز از وزارتخانه های ما و از حلقات داخلی به مخالفان ما فروخته می شود. به همین دلیل است که تا امروز ما نتوانستیم چند گروه کوچک را که تعدادشان صدها برابر کمتر از ما است را از بین بریم. دزدی از نیروهای امنیتی و سربازان در کشور ما به امری طبیعی بدل شده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سربازان
دزدی
نظرات بینندگان:

>>>   تمام امکانات سربازان به مخالفان فروخته میشود، وباهمان امکانات سربازان ما بدست طالبان کشته میشوند. واقعا افتضاح است.

>>>   تمام پشتونها طالب هستند از عسگر و قوماندان اردوی ملی و عساگر پولیس بگیر تا شتربان و دامدار و کشتگر و وکیل و وزیر و ... چه کسی گفته طالبان صدها برابر از مخالفانش کوچکتر است ؟ یک نگاه به دورادور خود بینداز ، اگر پشتونی پیدا کردی که طرفدار طالب و قومگرا نباشد بعدا بنویس ، حداقل 95 فیصد پشاتین اولاد شیاطین طالب و داعش هستند
فضل الله تاجیک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است