کمیته المپیک به رهبری محمود حنیف ملغی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۶    ۱۳۹۶/۹/۱۳ کد خبر: 142614 منبع: پرینت

غنی کمیتۀ المپیک به رهبری محمود حنیف را ملغا اعلام کرد.

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور طی فرمانی بمنظور جلوگیری از خلا مدیریتی و موجودیت نهادهای موازی در کمیته ملی المپیک با تفاهم مسوولان کمیته المپیک جهانی و آسیایی، نهاد تحت عنوان "کمیته ملی المپیک تحت نظر محمود حنیف" را ملغا اعلام کرد.

طلوع نوشته است که رییس جمهور در این فرمان به رهبری کمیته ملی المپیک هدایت داده است تا بزودی برای تعیین رهبری این نهاد، انتخابات برگزار کند.

گفتنی است که محمود حنیف، 6 ماه پیش در یک انتخابات اعلام نشده خود را رییس کمیتۀ ملی المپیک معرفی کرده بود؛ ریاست وی از سوی حکومت به رسمیت شناخته شده بود و ریاست ظاهر اغبر از سوی کمیتۀ المپیک جهانی رسمیت داشت.

قابل یادآوری است که رییس جمهور پیش از این فرمان، ظاهر اغبر را به عنوان سرکنسل افغانستان در شهر مونیخ تعیین کرده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیته المپیک
حنیف
نظرات بینندگان:

>>>   تا دزد نباشد کسی اورا برسمیت نمیشناسد

>>>   المپیک وحدت ملی تشکیل دهند حنیف رئیس واغبر معاون کمیته وحدت ملی المپیک مشکل حل میشود تاچی زمانی وزیر خارجه امریکا بیاید ومشکلات را حل سازد ازتجارب گشته استفاده شود
ر

>>>   خبر خوبی است تشکر از رئیس جمهور که چنین حکمی صادر کرده است. اما خواهش ورزش کاران این است که روسای فدراسیون های که به فساد آغشته اند و سال هاست که با زور گوی بر فدراسیون ها تکیه زده اند، مجازات و روسای فدراسیون های که خدمت کرده اند مکافات شوند. و در قدم اول انتخابات فدراسیون های ملی برگزار گردد سپس انتخابات المپیک چون با چنین روسای فدراسیون های آغشته به فساد نتیجه انتخابات المپیک بی مفهوم و موثر نیست.
تشکر از افغان پیپر امیدوارم این موضوع به رئیس جمهور و اغبر صاحب انتقال شود.

>>>   کشوری که نمی تواند به خاطر یک کمیته المپیک به توافق برسد آیا سرنوشتی بهتر از این خواهد داشت؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است