وکلا کثیف ترین رای اعتماد دهی را برگزار کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۶/۹/۱۴ کد خبر: 142651 منبع: پرینت

وکلا کثیف ترین رای دهی ای که می توانستند برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر رمضان بشردوست عضو مجلس نمایندگان روز دوشنبه 13 قوس 96 درخصوص نشست رای اعتمادهی مجلس برای 12 نامزدوزیر کابینه حکومت وحدت ملی گفت: وکلا و نامزدوزرا در هتل اینترکانتینانتال، خانه های شخصی و مکان های مختلف کمپاین گرفتند و این موضوع را علنا مطرح و به آن افتخار کردند.

بشردوست بیان کرد: یقینا که این رای دهی کثیف ترین، آلوده ترین و فاجعه آمیز ترین رای دهی ای بود که برگزار شد و نتیجه آن را در چند سال بعد می بینیم.

گفتنی است که مجلس نمایندگان در میان جنجال های خودی و نقض اصول وظایف داخلی مجلس روز دوشنبه 13 قوس 96 به 11 نامزدوزیر حکومت رای اعتماد داد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
رای اعتماد
نظرات بینندگان:

>>>   یک معقوله عامیانه داریم اگر میخوهید سرمایه دار شوید بیاید وکیل شوید .....
فضلی

>>>   بشر دوست راست می گوید

>>>   دوسال پش همین کار نمایندگان میکرد لیاقت در افغانستانکه مترح نست۷

>>>   پدرام:
من از هر چه تاجیک خاین، مزدور و مزدورمنش است بیزارم. چه سیاست مدار، چه تاجر، چه نظامی، چه شاعر، چه نویسنده و…
من از همه ی مزدورمنشان و نوکرصفتان جهان بیزارم. در هر قاره ی که هستند از هر کشوری که هستند از هر دین و مذهبی که هستند از هر هویت و تباری که هستند.

تاجیک هایی که در به در دنبال غنی و کرزی و اتمر و بقیه می گردند تا لقمه نانی به دست بیاورند، به کرسی ای بنشینند، یا مشروعیت خود را از شوونیست های پشتون بگیرند، کوچکترین اهمیت، اعتبار و عزتی نزد من ندارند. من راهم را ادامه میدهم حتا اگر تنها بمانم.همیشه سخن دکتر شریعتی به یادم می آید، که در باره ی ابوذر غفاری(رح) گفته بود: ابوذر تنها زندگی می کند تنها میمیرد و تنها حشر میشود، البته این را هم بگویم که حضرت ابوذر کجا و ما آدم های معمولی کجا!
سخن دکتر شریعتی را در مقام مثال آوردم نه در مقام مقایسه.

>>>   بشردوست راست گفته این مجلس کثیف ترین افراد جامعه کشور را داشته و حیف که توسط همان انتحاری های گروپی از بین می رفت و کشور از شر این ددمنشها نجات میافت.

>>>   بشر دوست صاحب به خودش هم رای نمیدهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است