توییت های تازه ترامپ مشکوک است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۹    ۱۳۹۶/۹/۱۴ کد خبر: 142670 منبع: پرینت

تازه‌ترین توییت‌های ترامپ تردیدها را درباره دخالت های روسیه در انتخابات آمریکا بیشتر کرده است.

به گزارش شبکه خبری فرانس 24، به اعتقاد بیشتر ناظران، توییت‌های روز یکشنبه رییس جمهور آمریکا شک و تردیدها را درباره او و دخالت روسیه در انتخابات آمریکا بیشتر کرده است.

دونالد ترامپ در برابر حدس و گمان‌های اف.بی.آی درباره دخالت مسکو در دوران انتخابات آمریکا، به ضد حمله هایی در توییتر دست زد.

وی روز یکشنبه در توییتی تاکید کرد، هرگز از جیمز کومی، رییس سابق اف.بی.آی نخواسته است تحقیقات درباره فلین را متوقف کند.

فلین به تازگی به صورت رسمی متهم شد دو بار به اف.بی.آی دروغ گفته است.

اما اظهارات ماه ژوین جیمز کومی که ماه مه ترامپ او را برکنار کرد، با این توییت ترامپ مغایرت دارد. به اعتقاد بیشتر ناظران، این کار به روشنی از دخالت در روندی قضایی حکایت دارد.

دایان فاینستاین، سناتور دمکرات کالیفرنیا گفت: این (دخالت) را می توان به روشنی و در اخراج کومی دید، فکر می کنم که او به این علت اخراج شد که نمی خواست دست از تحقیقات درباره دخالت روسیه بردارد. این دخالت در روند قضایی است.

اما دیروز یک توییت دیگر دونالد ترامپ، شک و تردیدها را بیشتر کرد.

ترامپ در این توییت نوشت: من مجبور شدم چنرال فلین را اخراج کنم، چون او به معاون رییس جمهور و به اف.بی.آی دروغ گفته بود.

اگر دونالد ترامپ می دانست مشاورش دروغ گفته و ترامپ از رییس اف.بی. آی خواسته است که درباره او تحقیق نکند پس معلوم می شود که می خواسته حقیقت را پنهان کند.

مایکل فلین که روز جمعه به صورت رسمی متهم به دروغگویی شد، به علت همکاری کامل در این تحقیقات، از اتهامات دیگر در امان ماند.

ایوان الاند کارشناس مسایل دفاعی گفت: این مصالحه به این معنی است که او اطلاعاتی دارد که می تواند در سرنوشت جرد کوشنر، داماد ترامپ و خود رییس جمهور و شاید پسر دونالد ترامپ تاثیر گذار باشد و این باید رییس جمهور را خیلی نگران کرده باشد.

به گفته چندین رسانه آمریکایی، کسی که مایکل فلین گفته از او دستور گرفته است، کسی جز جرد کوشنر مشاور و داماد رییس جمهور نیست.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
توییت
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است