اخپلواک: با هر شیوه ای طالبان بخواهند، صلح می کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۶/۹/۱۶ کد خبر: 142744 منبع: پرینت

شورای صلح اعلام کرد برای آغاز گفتگوها با گروه طالبان هیچ پیش‌شرطی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، اکرم اخپلواک رییس دبیرخانه شورای صلح روز چهارشنبه 15 قوس 96 در یک نشست خبری در کابل با تاکید براینکه شورای صلح هیچ پیش شرطی برای آغاز گفتگوها با طالبان ندارد گفته است که شورای صلح برای آغاز گفتگوهای صلح آماده پذیرش هر نوع کار شیوه طالبان است.

اخپلواک ابراز امیدواری کرده است که طالبان به این خواست شورا پاسخ مثبت بدهند چرا که جنگ راه حلی برای مشکل افغانستان نیست.

وی با اشاره به سفر هیات بلند پایه این شورا به اندونزیا نیز اظهار کرده است که اندونزیا به صفت کشوری‌که خود بدنبال صلح است، تجاربش را در بخش صلح با افغانستان شریک سازد.

اعضای شورای صلح همچنین در این نشست اعلام کرده اند که تا یک ماه دیگر چهار نشست از عالمان دین، جامعه‌ی مدنی، زنان و رهبران سیاسی و جهادی را در پیوند به چگونگی گفتگوهای صلح با طالبان در کشور برگزار می‌کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اخپلواک
گفتگوهای صلح
نظرات بینندگان:

>>>   طالب نوکر است با نوکر صلح نمیشود.
صلح با بادارانش کنید.
پاکستان
ایران
روس
انگلیس
امریکا
هرکدام طالب خود را دارند و اجندای خود را

>>>   قواره ای ادم به هیات صلح نمی مانه.

>>>   Salam
عده يى مسلمان نما ها روزگارى دهن شان تا آنجاى شان پاره مى شد و داد مى زدند كه اسلام عزيز در خطر است ، اكنون قبله يى نخستين مسلمان ها را آشكا را اشغال كرده اند ، اما اينها در غار هاى شان دالر حساب مى كنند . چه فرقى ميان اشغال روس و اشغال امريكاى ها است ، غنى يك امريكاى است ، اما كارمل حد اقل در همين سر زمين بزرگ و تربيه شده بود. جهاد و شكست روس ها دستاورد امريكاى ها بود و بدون پشتيبانى امريكاى ها شكست روس ها امكان نداشت . به گفته غنى اكنون ناموس اسلام هم ليلام شده است اما اين دهن پاره هاى ديروز در غار ها پنهان شده اند و دالر مى شمارند ، اگر مرد ايد اسلام عزيز تان را نجات دهيد !

>>>   خپلواک،
طالبان امر کنند و ما همان رقم برایشان موضع میگیریم۰

>>>   طالبان موجودات نیمه وحشی هستند که مغز آنها تا حال آنقدر انکشاف نکرده تا به همزیستی مسالمت آمیز، احترام ارزش های متقابل، و مدنیت امروزی باور داشته باشند، پس چگونه با این مخلوقات صلح میکنند؟؟؟

>>>   سلام و خسته نباشید!
بسیار گپ خوب است اقای اخپلواک مقام ریاست جمهوری و وزارت خانه ها را برای طالبان اهد کند تا اینکه شاهد جنگ خانه به حانه باشیم در صورت نبود هیچ نوع پیش شرط.

>>>   طالبان موجودات نیمه ....هستند که مغز آنها تا حال آنقدر انکشاف نکرده تا به همزیستی مسالمت آمیز، احترام ارزش های متقابل، و مدنیت امروزی باور داشته باشند، پس چگونه با این مخلوقات صلح میکنند؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است