پاکستان به دانشجویان سند تحصیلی نمی دهد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۵    ۱۳۹۶/۹/۱۶ کد خبر: 142799 منبع: پرینت

پاکستان از تکیلف اش در برابر دانشجویانی که از کشور برای دوره های آموزشی رفته بودند، سر باز زد.
يكى از دانشگاه هاى پاكستان براى دانشجويان افغانستان كه دوره آموزشى شان پايان يافته سند تحصيلى نمى دهد. اين دانشجويان از طريق بورس به اين دانشگاه پاكستان معرفى شده بودند.
در همین حال چندين روز است كه این دانشجویان دست به تظاهرات زده اند.
قابل ذکر است که پاکستان مسایل علمی و دانشگاهی را با مسایل سیاسی خلط کرده است.


پاکستان افغانستان

پاکستان افغانستان

پاکستان افغانستان

پاکستان افغانستان

پاکستان افغانستان

پاکستان افغانستان



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   بهترین کار را کرده اینها در طول چهل سال اسرائیلستان را نشناخته بودند؟؟؟ اینها اگر پاکستانی نمیبودند چرا آنجا رفته بودند ؟ منبعد هم کسی حاضر است نزد مولانا های ترورست پاکستانی به تحصیل برود؟؟؟
ر

>>>   چرا جوانانکشور به کشور های دیگر جهت تحصیل روان نمیکند

>>>   دولت قبیله شما را بازی میدهد،شما خبر ندارید.
حالا تمام پشتون های بیسواد پاکستانی را منحیث صاحبان دیپلوم و دکتورا شامل ادارات دولتی میکند و میگوید که بیچاره ده سال در پاکستان تحصیل کرد،اما دولت پاکستان دیپلوم و دوکتورا اش را نداد،بنأ اکادمی علوم افغانستان،خودش برایش دیپلوم داد و شامل کار ساختش.

>>>   سال 1980 وقتی روس ها آمدند به هزاران محصل بورس شوروی دادند مگر اکثر محصلین رد کردند و کمونیست ها مجبور شدند اعضای خود را روان کردند .
و فعلن پاکستان دشمن است و نباید به وعده هایش باور کرد.

>>>   عجب قوم بی ننگ با ادعای ننگ هستیم یون خان دعوای پشتونستان را دارد ولی به ولایت خودش و درجای که می خورد،می نوشد و به تشناب قضای حاجت میکند هم نمیتواند شرایط تحصیل را مهیا سازد تا اینکه از رفتن جوانان به پاکستان جلوگیری نماید.
درتمامی افغانستان یک مامور پاکستانی و یک باشنده پاکستان نه در افغانستان خانه دارند و نه هم علاقه ای دارند اما ما قوم بی ننگ حتی به سطح والیها و رهبران احزاب و دیگر بی ننگهای زیادی در پاکستان هم زندگی دارند و هم سرمایه گذاری نموده اند.
افسوس به این بی ننگها.

قدری

>>>   بهروز جلال آبادی
جوان افغانستانی که در عین حال شناسنامه پاکستانی هم دارد و حتا در برنامه های تلویزیونی پاکستانی ها به حیث یک پاکستانی بارها شرکت کرده و همیش از وحدت پاکستان و سلامتی پاکستان حرف میزند لیکن همان جوان وقتیکه در مورد افغانستان چیزی میگوید بدون از تعصب ، نفاق و دشمنی با افغانستان چیزی دیگر از دهنش بیرون نمیشود !!!
چرا این جاهلان حتا با پنجابی و سندهی دوست و برادر اند لیکن با هزاره و تاجیک دشمن !!؟؟؟؟

>>>   Hamidi
آنها از پدران خود آموخته اند که دیگر شما سربازان پشتونهای او طرف مزز دیورند( افغانستان ) نباشید که به هیچ قیمتی شما را میفروشند .
حال پشتونهای ( پاکستان ) بهترین گرینه را برای خود انتخاب کرده گرگ در لباس میش . فقد امتیاز خود را میگرند نوشجان شان باد .
چون جوانان اوبر مرز دیورند جوانان روشنفکر با دانش و همیشه به آرامش مردم خود (پاکستان ) فکر میکنند .

>>>   یک گله از مجاهدین را که آموزش داده بس است که نسل های آینده از تخریبات شان متضرر خواهد شدند دیگر لازم نیست کسی را برای آموزش روان کنیم.افغان

>>>   ههه
اعتماد سر پاکستان حماقت است

>>>   پاکستان خوب کار کرده.دیگر کشور نبود که پاکستان رفتن .

>>>   خوب شد این محصلین را زده زده مانند ...از کشور خود بکشند پاکستان جای برای تحصیل است اینها که رفته اند معلوم میشود تنبل ترین شاگردان بوده اند و بی لیاقت ترین بنا لایق سند نیستند خوبست که آنها را بی آب کرده به بد ترین حالت بکشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است