تشکر غنی از وکلای زن بخاطر حمایت از حکومت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۶/۹/۱۸ کد خبر: 142829 منبع: پرینت

غنی از حمایت وکلا و سناتوران زن از برنامه های حکومت تشکر کرد.

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در دیدار با وکلا و سناتوران زن کشور در شورای ملی گفته با بیان اینکه سلسله نشست ها با زنان کشور ادامه می یابد گفته است که جامعه باید شایستگی زنان کشور را درک کند؛ زن ستیزی، فرهنگ ما نیست و هیچگاه زنان کشور از مردان در تصمیم گیری ها جدا نیستند.

غنی گفته است که همین اکنون 6 تن از زنان منحیث سفیر در کشورهای خارجی انجام وظیفه می کنند و اطمینان می دهم که نقش و مشارکت زنان روز به روز بیشتر خواهد شد و حکومت وحدت ملی در این راستا اراده قاطع دارد.

وی تصریح کرد که باید نقش اقتصادی زنان بصورت اساسی تغییر کند زیرا اگر این تغییر صورت نگیرد، پیشرفت و ترقی کشور ناممکن است.

رییس جمهور در سخنانش از حمایت وکلا و سناتوران زن در شورای ملی از برنامه های حکومت تشکر کرده و به انان اطمینان داد تا زمانیکه در کشور مسوول است بالای حقوق آنان معامله نمی شود.

گفتنی است که در جریان هفته گذشته حکومت 12 نامزدوزیر خود را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کرد و نمایندگان مجلس که زنان نیز شمار نسبتا قابل توجهی از آنان را تشکیل می دهد به 11 نامزدوزیر معرفی شده رای اعتماد دادند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
زنان شورای ملی
نظرات بینندگان:

>>>   باید که اشرف غنی احمدزی از وکلای زن تشکری میکرد که طبق فرمایش اش زنان به یک زن وزیر پیشنهاد عوام فریبانه ارگ رای مثبت ندادند اما بتمام مرد های وزرای پیشنهادی را دادند خانم هیله ارشاد و خان یون که از طرف داران باند گلبدین هستند و مانند رهبر شان سخت قومگرامعتصب بخاطر فرمایشات ارگ در داخل پارالمان در بین خانم وکلا با شیوه های گوناگون کار میکنند تا در زمان رای گیری بخواست کرگ رای گیرند و ارگ هم هر خواست خانم ارشاد و خانم یون را میپذیرد چنانچه قانون ثبت احوال نفوس و توزیع شناس نامه های برقی با وصف توشیح ان از جانب ریس جمهور غنی احمدزی از تطبیق ان جلوگیری کرد و تا امروز که سه سال ازن قانون سپری گردیده نگذاشته مورد تطبیق قرار داده شود .

>>>   ونیز رئیس صاحب جمهور گفته است تازنانیکه مسئولیت دارد دیگر هرگز نخواهد گفت کسی چادری بپوشد

>>>   Bakhtari
یک مبدا با ارزش یا ( منبع معتبر) که نخواست نامش فاش بشه ، گفته در سال۲۰۱۲ اشرف غنی که به بیماری سرطان معده سردچار شده بود . برای آزمایش پزشکی به یکی از بهترین درمانستان امریکا برای برسی بدنی فرستاده شد . پزشکان بعد از برسی شگفت زده شده و از ریس درمانستان درخواست نمودن تا اجازه آزمایش D N A به پزشکان داده بشه و بعد آزمایش دی ان ای اشرف غنی، پزشکان دریافتن که طرف یک موجود بیگانه و نطفه ی آمیخته از آدم فضایی است .

>>>   بيگ صاحب چنين نوشته است:

امروز اشرف غنى احمدزى با چرخبال از ارگ تا فارم زراعتی بادام باغ رفته است و اما ساعت ها جاده های منتهی به بادام باغ برای رفت و آمد بسته بود.

یکی از كاربران فضاي مجازي در واکنش به این اقدام غنى نوشته است:
"چادر را کسی میپوشد که در عقب دیوارهای کانکریتی زندگی میکند و با وجود اینکه واسطه حمل و نقل اش چرخبال است اما جاده های شهر کابل را بدون هیچ دلیلی ساعت ها بروی ترافیک زمینی میبندد"
روستايى

>>>   کند هم جنس با هم جنس پرواز
غنی از جنس زن است و با زنان همیشه مأنوس و محشور . جیغ زندنش نیز مانند زن است و شتابزدگی اش نیز . فقط یک چیز کم دارد و آن چادر است. اگر چادری بپوشد یک زن زشت بدقواره می شود که فقط ....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است