تلاش معترضان برای ورود به سفارت آمریکا در بیروت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۶/۹/۲۰ کد خبر: 142935 منبع: پرینت

منابع خبری از زد و خورد میان تظاهرات‌کنندگان و پولیس بیرون سفارت آمریکا در بیروت خبر می‌دهند. معترضان در اعتراض به تصمیم رییس‌جمهور آمریکا علیه قدس تظاهرات کرده‌اند.

منابع خبری از زد و خورد میان تظاهرات‌کنندگان و پولیس بیرون سفارت آمریکا در بیروت خبر می‌دهند. معترضان در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا علیه قدس تظاهرات کرده‌اند.

مطابق گزارش شبکه خبری راشاتودی پولیس برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان به سوی آنها گاز اشک‌آور پرتاب کرده است. راشاتودی همچنین در حال پخش مستقیم درگیری‌ها مقابل سفارت آمریکا است.

«زینا خدر»، خبرنگار شبکه خبری الجزیره در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشته تظاهرات‌کنندگان به عدم اقدام سران کشورهای عربی در برابر تصمیم ترامپ معترض هستند. آنها همچنین حمایت خود را از انتفاضه اعلام کرده‌اند و از تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته‌اند پایان مذاکرات سازش را اعلام کند.

تظاهرات‌کنندگان که پرچم فلسطین در دست دارند در خیابان منتهی به سفارت آتش ایجاد کرده و اقدام به مقابله با نیروهای امنیتی کرده‌اند. گزارش‌هایی از زحمی شدن برخی از معترضان منتشر شده است.

همزمان برخی منابع خبری، از جمله روزنامه اسراییل هاآرتص از تلاش معترضان برای ورود به داخل سفارت آمریکا در بیروت خبر می‌دهند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
بیروت
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است