تنخواه پولیس ملی 5 درصد افزایش می یابد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۶/۹/۲۱ کد خبر: 143011 منبع: پرینت

از ماه جدی سال جاری تنخواه پولیس ملی 5 درصد افزایش می یابد.

ویس احمد برمک وزیر داخله روز دوشنبه 20 قوس 96 در نشست "بورد استراتژیک سیستم مدیریتی کمک های مالی برای نیروهای پولیس" با بیان خبر افزایش 5 درصدی معاش پولیس گفته است که اجرای تصمیم از ماه جدی سال روان آغاز خواهد شد.

بگفته برمک این تصمیم با درنظرداشت افزایش سطح تهدیدها و افزایش بهای کالاها در بازار گرفته شده است.

وزیر داخله در این نشست بیان کرده است که زمان کمک های بدون حساب تمام شده است و جامعه جهانی در برابر پولی که می دهد، حساب شفاف می خواهد و در غیر اینصورت، کمک ها قطع خواهد شد.

وی افزوده است که حقوق و امتیازهای افسران و سربازانی که در ولایت های ناامن و با تهدید بلند اجرای وظیفه می کنند، افزایش خواهد یافت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برمک
تنخواه پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   اگر پنج فیصد زیاد شود جمعا پنجصد افغانی میشود با این پنجصد تمام مشکلات اقتصادی شان برطرف میشود

>>>   پنجصد افغانی زیاد میشود خیلی زیاد است؟

>>>   اگر مانند قاصی ها هم معاش های شان را به لک افغانی برساند باز هم دزدی میکنند مانند قاضی صاحب ها اگ دولت باشد تمام قاضی ها را به خانه های شان برود وبگوید که این خانه مجلل را که اعمار نمودی یک زمین انرا به سه لک دالار خریدی ودولک دالار به ان مصرف کردی ونیز فرش وظرف که دولک دالار به ان گذاشتی از کدام پول هاست جواب ندارد جز رشوت وخیانت پولیس هم همین طور است اگر معاش کم دارد بهترین خانه های لوکس دارند مانند قاضی صاحب ها باید یک فیصد معاش شان زیاد نمیشد بلی درصورت معاش انرا زیاد کند که بعل فعل در جنگ باشند انها حق شان است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است