کوهستانی: داعش حافظ منافع آمریکا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۶/۹/۲۲ کد خبر: 143078 منبع: پرینت

داعش حافظ منافع آمریکا است. ساخته شده آمریکا، اسراییل، عربستان سعودی و کشورهای خلیجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، جاوید کوهستانی آگاه مسایل نظامی در برنامه «فراخبر» در خصوص ورود داعش از سوریه و عراق می گوید: در پشت سر برنامه داعش کشورهای زیادی هستند. برخی از کشورهای اروپایی و غربی که اتباع شان به داعش در عراق و سوریه پیوسته بودند حالا که در آنجا جنگ تمام شده است به کشورهایشان بر می گردند و این یک تهدید بزرگ برای آنها محسوب می شود. بنابراین برای آنها دهلیز باز می کنند، مسیر سازی می کنند. تا حداقل از شر آنها خلاص شوند. تا آنها را در یک جایی مورد حمله قرار دهند و از بین ببرند. حالا هم گروه های داعش را به اینجا می فرستند تا به آسیای میانه بروند و بتوانند آنها را در مرزهای جنوبی روسیه مستقر کنند.

کوهستانی، در خصوص منابع تمویل گروه های داعش می گوید: گزارش ها نشان می دهد که داعش حافظ منافع آمریکا است. ساخته شده آمریکا و اسراییل و عربستان سعودی و کشورهای خلیجی است. تعدادی از آنها هم مزدوران بین المللی هستند. برای اینکه آنها از بین نروند و نابود نشوند باید پایگاه داشته باشند. این خانه امن برای آنها افغانستان است. چه شرق افغانستان، چه شمال افغانستان برای اهداف استراتژیک آمریکا است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   Ahmady
هر که ماند دور از اصل خیش
باز و جوید روزگار وصل خیش
از خود ماست که برماست

‎اگر در کدو کاسهء جمجمه ما به اندازه یک خردل مغز باشد باید به این نکته پی برده باشیم که این افسانه‌ها زمان‌شان گذشته است ، آخر تا چه وقت میتوان به مردم گفت که موتر ساخت مسحی یا یهود یا هندو و آمریکا و اروپا و ...طیاره ،کامپیوتر ،تلویزیون ، رادیو ، دوا‌ها و تداوی
‎و ......شان خوب است ،ولی ....فاجعه ...است . امروز هزاران افغان مسلمان ایرانی مسلمان ،عرب مسلمان ....خود‌شان را غرق در بحر میکنند تا به استرلیا و کانادا و اروپا و امریکا و ... برسند . چرا ؟ آخر تا چه وقت تقیه ،تا چه وقت دو رویي ؟

‎ما نان خود مان را خود مان پیدا نمی توانیم ولی لاف و گزاف ما عالم را پر کرده !!!
أمريكا را ميخواهند مسلمان سازند هاهاهاها
به یزدان که اگر خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم

>>>   اقا کاهستانی و هم دوستان شان پیشقروال امریکا بودند، حالا چرا از امریکا شکایت میکنند شاید مزد مزدوری اش کم شده باشد. شما بدبختها باید نام وطندوستی را نکیرید، ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است