دعوت حکمتیار به ولایت جنگی
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۱    ۱۳۹۶/۹/۲۲ کد خبر: 143100 منبع: پرینت

آقای حکمتیار در ولایت خوست، خطاب به مردم شریف و خون گرم آن ولایت:
حق لوی پکتیا باید از ولایت‌های کوچک مانند بامیان، دایکندی و حتى پنجشیر بیشتر باشد.
شما در حکومت وحدت ملی وزیر، والی و قوماندان قول اردو و قوماندان فرقه ندارید. با شما و ولایات بامیان و پنجشیر باید یکسان برخورد شود.

سوال من از جناب حکمتیار اینست که همی وزیر، والی، قوماندان قول اردو و قوماندان فرقه که از ولایت بامیان در حکومت وحدت ملی باشد؛ را لطفا به مردم بامیان و افغانستان ، معرفی بفرماید و اساسا چنین مقایسه ی از طرف ایشان با روحیه ی ملی و وحدت طلبانه صورت گرفته است؟

سید انور رحمتی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ولایت جنگی
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   مردم پکتیا،خوب به اندازه کافی در طالب وداعش فرمانده ونیرو دارند.

>>>   مراد علی مراد، محققُ خلیلی دانش بلیغ سیما ثمر وزیر تحصیلات نجیب الله خواجه عمری ، پنج آمر حوزه کابل وزیر مهاجرین، موسی محمودی، وزیرتجارت، وغیره ازخوست درپوست های مشابه کی است؟
امین بره کی

>>>   اغایی رحمتی شما مانند کبک سر را زیر میکنید و ک... را بالا و فکر میکنید که کسی نمیبند از محقق خردوان شروع باز تا رقاصه دشت برچی کیها هستند
و همچنان از کلینر کاماز ګرفته تا پهردار تشنابهای پارک شهر نو کی ها هستند همه ایشان از برادران وندی پنجشیر شما مردم بازی نمیخورد. مطمین باشید

>>>   ظام الدین غیاثی
کرزی ،اسپنتا ، انجینیر نبیل،خلیلزاد و دیگران خیانت ملی را مرتکب شده اند .
در خیانت به موکراسی آمریکایی ها و ناتو دست دارند

>>>   Baha.
جنایتکاران می آیند و می روند و اما جنایت سالاری در بسترش نهادینه می شود و تا انتهای تاریخ سیاه قیبله تداوم می یابد .
آقای دگراندیش پرسیده اند که این آدم ها با هم چه ارتباط دارند؟
این آدم ها ارتباط دارند، حزب وطن که نجیب رهبرش بود، حال تصویر جبار قهرمان را در کنار عکس نجیب می بیندید که جنایتکاران خادیست را جمع نموده تا حزب وطن را بازسازی و با حزب اسلامی گلبدین مدغم کند تا انتخابات پیش رواین دو حزب جنایتکار برای اشرف غنی رأی بیاورند. در انتخابات گذشته گوسپندان رأی آوردند و در انتخابات آینده گاوان رأی می آورند و آن هم از جنس غلزایی.

>>>   خداوند گلبیدین را شرمانده و روسیاه کرده ومانند لنگی سیاه اش رویش را سیاتر هم میکند انشاءالله این خاین مزدور جاسوس ای اس ای هوز هم از جاسوسی و غلامی پاکستان دستبردار نشده وبدستور پاکستان میخواهد نفاق قومی و زبانی و سمتی را دامن زند و اهداف پاکستان را براورده کند اما با شناخت مردم ازین جاسوس وطنفروش هرگز کسی بگفته ان عمل نمیکند بلکه در همانجا که صحبت میکند و انر لوی پکتیا میخواند تا بخود طرفدار پیدا کند مگر بر خلاف گفته های ان از همان قوم و مردم واکنش تند در مقابل سخنان ان نشان داده اند

>>>   حكمتيار حالا به شكل ديگرى .....ميكند. اين مرد... خود را رهبر قوم پشتون ميداند، در حقيقت اين يك لكه ننگ براى قوم پشتون ميباشد.

>>>   همینن قهرمان ساخته شده کمونیست خلقی بنام جبار قهرمان را همه میشناسند که چوکر و وابسته به باند گلبدین حکمتیار چه جنایت و خیانت را به همرای گلبیدین در زمان حکومت مجاهدین انجام داده است از باغ بابر الی چهلستون و ده دانا که به همرای افراد گلبیدین در اشغال داشتند از هیچ نوع جنایت و خیانت در حق مردم دریغ نکرده بودند وتمام تاسیسات دولتی و ملی را چورکردند و به پاکستان انتقال دادند مردم رهرو را بنام کمونیست لت و کوب و شکنجه میکردند صد ها انسان را از راه اختطاف و از بین بردند حالا میخواهد از نام داکتر نجیب الله که خود زمینه قتل داکتر نجیب را برای ای اس ای پاکستان اماده کرده بودند میخواهد از عکس بی جان ان مردم را فریب دهد و بدور خود جمع کند مردمان حزب وطن این خاین جنایتکار همکار با گلبیدین حکمتیار را خوب میشناسند و اگر داکتر نیب زنده میبود بروی همین قهرمان کاغذی تف می انداخت .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است