محاصره کوریا به جنگ هسته ای می انجامد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۶/۹/۲۵ کد خبر: 143175 منبع: پرینت

یک سخنگوی وزارت خارجه این کشور تاکید کرد: هرگونه محاصره دریایی می تواند نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی پیونگ یانگ باشد.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز و به نقل از خبرگزاری رسمی کوریای شمالی، یک سخنگوی وزارت خارجه این کشور تاکید کرد: هرگونه محاصره دریایی می تواند نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی پیونگ یانگ باشد.

این مقام کوریای شمالی تصریح کرد: تلاش دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در محاصره کوریای شمالی تلاش خطرناک واشنگتن در شعله ور شدن یک جنگ هسته ای خواهد بود.

خبرگزاری رسمی کوریای شمالی همچنین اعلام کرد: اگر آمریکا و هم پیمانان آن بخواهند کشورمان را محاصره دریایی کنند، ما آن را اعلام جنگ قلمداد می کنیم و همانطور که بارها هشدار داده ایم، برای دفاع از خود، اقدامات لازم را در مقابله با آن را انجام می دهیم.

این اظهارات مقام وزارت خارجه کوریای شمالی پس از آن عنوان می شود که « «کیم جونگ اون» رهبر این کشور روز سه شنبه (21 قوس) گفت: هدف ما این است که قوی ترین قدرت اتمی جهان شویم.

کوریای شمالی هفته گذشته نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد، رزمایش عظیم آمریکا و کوریای جنوبی در شبه جزیره کوریا تهدیدی برای جنگ پیشگیرانه بوده و بروز جنگ در شبه جزیره کوریا را «واقعیتی مسلم» کرده است.

منابع خبری 15 قوس ماه 96 نیز از پرواز بمب‌ افکن اتمی «بی-1 بی» آمریکا بر فراز شبه جزیره کوریا به عنوان بخشی از مانور مشترک واشنگتن و سئول خبر دادند.

کوریای شمالی اوایل قوس ماه گذشته، تازه ترین آزمایش موشکی خود را انجام داد.

کارشناسان می گویند با توجه به زاویه پرتاب موشک و ارتفاع 4500 کیلومتری، چنانچه این موشک در شرایط استاندارد پرتاب شود، قابلیت برد 13 هزار کلیومتری را داراست و می تواند خاک آمریکا را هدف قرار دهد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
کوریای شمالی
نظرات بینندگان:

>>>   کورياى شمالى سر ديگ غولپيکر طلا و خاکهاى نادر (ليتيوم) نشسته است
"ایالات متحده و متحدان آن در کره شمالی به دنبال چه هستند؟
بازی با آتش!
North Korea is sitting on $6 trillion-$10 trillion of untapped minerals, (gold, vanadium, titanium, and rare earth metals)
"کره شمالی منابع معدنی 6 تریلیون دلار را دارد"
"ایالات متحده و متحدان آن در کره شمالی به دنبال چه هستند؟
بازی با آتش !
"طلا، نقره، سنگ آهن، مولیبدن، مگنزیت، زغال سنگ از بالاترین کیفیت کشف خاکهاى نادر (ليتيوم) در مقادیر فراوان در کره شمالی، دو برابر آنچه قبلا در سراسر جهان شناخته شده بود. ( 3Sat برگ انترنيتى تيليويزون کشورهاى آلمانى ) زبان جرمنى اتريش و سويس

عنوان هاى بالا در روزنامه ها مانند نيويارک پست وروزنامه هاى آلمان و آستريالا و رسانه هاى ديگرجهان در آغاز سال 2017 ميلادى
بدست نشر رسيدند ودو قدرت غول پيکر (چين اقتصادگر و امريکا جنگ افروز و غارتگر) هردو تشنه خاکهاى نادر (ليتيوم) چشم به ذخايرغنى کوريايى شمالى است. من از دولت کورياى شمالى همانقدر نفرت دارم که از امريکا و دولت بچه خوانده افغان اش.
از آغاز سال 2017 دولت کورياى شمالى برنامه موشکى قاره پيما را شدت (چند روز پيش پرتاب آخرين راکت قاره پيما قادر باکلاهگک هسته اى) بخشيد . اخبار اوج تنش امريکا که نیروهای دریایی قوی اش در حال عبور از ساحل کره شمالی هستند باعث بحت هاى در سازمانهاى جهانى که که اکثريت ممالک مثل دولت فغان فرمانبردار امريکا استند خواب وخيال ترامپ را مبنى بر نابودى کره شمالى پراند و اداره امريکارا وادارکرد که امريکا آماده است با دولت کره شمالى مستقيم گفتگو نمايد-
جستجو و ارزیابی تحولات سیاسی و حوادث، در ارتباط با پیدا کردن معیاری خاصی جنگىبه دست می دهد. همانطور که تاریخ نشان می دهد، تعداد زیادی از درگیری های مسلحانه توسط انگیزه غنايم مادى پشتیبانی می شود که زير عنوان انگيزههاى مذهبى دين و بى دينى "ايدولوژى" آزادى و استقلايت پوشش مى شود.
يک سهولت براى کره شمالى وجود دارد که کشور اسلامى نيست ومانند دولت نامنهاد "افغان" - ستان نيست.
امريکا با 17 سازمانهاى جاسوسى و اطلاعاتى وومتحدين اش همه با رسانه هاى خود از يک روش معمول پيروى مى کنند (امريکا در ايران فقط ناکام شد. افغانستان٬ عراق٬ ليبى٬ وسوريه.... )
1- هيتلر و مثل هيتلر خواندن رهبران کشورها
2- براه انداختن کودتاهاى نظامى بى خونى و با خونى
3- براه انداختن تظاهرات اعتراضات در کشورها اول براى مطالبات وحقوقى و قانونى و مذهبى دربين مذايب اسلامى و بين الاديانى .
4- براه انداختن انقلاب مخملی یا انقلاب آرام یا انقلاب رنگی به انتقال قدرت غیر خشونت‌آمیز (مخمل نوعی پارچه از ابریشم، پنبه، کتان یا پشم بافته می‌شود و بسيار نرم و لطيف و ظريف مى باشد.در کشورهاى اسلامى بدردخور نيست!
5 - محتدين امريکا اعلان مى کنند ما مهاجرين را که در کشورهاى اسلامى زير رنج دولت هاى اسلامى اند به کشورخود مى پذيريم.آنها بيچاره ها از طرف حاکمان کعبه ومدينه به عنوان هجرت کنندگان پذيرفته نمى شوند. ملا کلان ها و حضرتان و فالبينان و مفتى ها
هجرت پيامبر گرامى را سرمشق وفتواه ترک وطن مى کند.با اين کار پايه هاى فنى دولتان سست مى شوند.
6-جنگ های داخلی
7- اشغال مستقيم توسط وجنگ هوايى و لشکر کشى با دلايل احمقانه به گونه نمونه "طالبان ساختمان آسمان خراش هاى دوگانه را با حلمه هوايى سرنگون" کردندويا دلايل لشکرکشى در عراق وسوريه گپ مفت مى زنند که هجرت ڀيامبر را نمونه براى ترک ميهن سوءاستفاده مى کنند
به دلایل "بشر دوستانه"، یا "حقوق بشر" دولت های خارجی مداخله می کنند. جنگ صورت می گیر: اما بشر حفاظت نمى شود: مواد خام منطقه ، ذخایر معروف یا پیش بینی شده مواد خام حفاظت مى شود.
شعر غزل شمارهٔ ۱۹۹ حافظ » غزلیات حافظ شيراز را بيادم آفتاد:
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
* دیک چنی و رامسفلد با فروختن چاه های نفت عراق به راکفلر Rockefeller و CO (Exxon)
* درگیری در اوکراین نیز عمدتا در مورد اختلافات ملموس بین منابع و سرمایه بود. بنابراین پسر جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا، موقعیت مهمی در گروه گاز اوکراین دارد.
*اکنون آمریکایی ها کیم جونگ یون را به عنوان یک تروریست و دیکتاتور شناسایی کرده اند. طعم تلخ آن را همه به دلیل کره شمالی غنی از خاک های نادر و دیگر مواد معدنی است. اين منابع مورد نیاز برای تولید لوازم الکترونیکی مصرفی و محصولات نظامی بیشتر از 6 تریلیون دلار تخمین زده می شود. و آنها در خاک آمریکا پنهان نیستند.
به همین دلیل است که مرد تفکر تعجب می کند:
* بمباران نيم کشور دولت منتخب حماس اسلامى (رژیم صهیونیستی امريکا و غرب کار خوب دانستند)
* معامله ای که Tomahwks به سوریه
* مرگ در عراق
* مرگ در افغانستان! بمب مادر به افغانستان?
* مرگ دولت منتخب مصر اسلامى
* مرگ در ليبى
* خواستار مرگ کره شمالی?
* سپاس از ايران و مردمان مسلمان درپهلوى سوريه تشکر ازروسيه. اين يک حقيقت است که شهرهاى کشور هندوکش پس از سقوط دولت داکترنجيب ويران شد. مجاهدين عزيز بازى امريکا راخوردند. شوربختانه پشنهاد حل انتقال نظام داکترنجيب مانند ادغام دوآلمان ازطريق صلح آميز از سوى امريکا و امريکا پرستان ردگرديد.ادشاه ساق ظاهر شاه را امريکا وچوکراش خليلزاد. دولت نجيب خود ظاهر شاه را به عنوان بزرگ وطن که توانايى ادغام همه مردمان را دارااست وشخص مورد احترام است.
نابود با امريکا با خيليل زادان وزيان وزويان ملى وبين الملى شان. پس از انتخابات خليلزاد در کشورخود امريکا روان وپنهان مى شود. پيش از انتخابات باز به سرزمين اشغالى دوان دوان مى شود.
کاش ميهنم غنايم معدنى نداشت ولى آزادى واستقلال مى داشت!
به گفته بزرگان هندوايرانى پارسى مثلا سعدى و هندوايرانى صوفى وعالمگير زبان پشتو وبلوچى و تورانيان على نوايى ويا فانى و حسن و بيديل و اميرد خسرو دهلوى هند کرامت انساني و آدمي ما زخمى نمى شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است