افشای فخری از مدارای حکومت با فسادپیشگان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۹    ۱۳۹۶/۹/۲۵ کد خبر: 143209 منبع: پرینت

حکومت برای اینکه بانک های رای چهره های حکومتی فاسد را از دست ندهد با آنان مدارا می کند.

سید حسین فخری رییس اداره مبارزه با فساد اداری در گفتگو با "تحول" با افشای فساد سنگین چهره های حکومتی گفته است که شماری از متحدان انتخاباتی رهبران حکومت و چهره های حکومتی پرونده های سنگین فساد دارند اما رهبران حکومت وحدت ملی برای اینکه بانک های رای آنها را از دست ندهند از فساد و تخلفات این افراد چشم پوشی می کنند و آنان نیز به تخلفات خود ادامه می دهند.

اداره مبارزه با فساد اداری 19 وزارت و نهاد دولتی را بررسی کرده و پرونده های سنگین فساد را بویژه برای وزارت های داخله و دفاع تشکیل داده است اما حکومت با این پرونده ها مدارا کرده است.

بگفته فخری، در سال جاری در کنار وزارت های داخله و دفاع برای وزارت های دیگر نیز پرونده های فساد بررسی کردیم و پرونده های سنگین ساخته شده اما بررسی این پروسه ها نمی تواند فرمایشی و سفارشی صورت بگیرد و تحقیقات باید تکمیل شود.

سید اکرام افضلی رییس دیدبان شفافیت افغانستان نیز در اینباره گفته است که حضور افراد زورمند درگروه نزدیکان رییس جمهور و رییس اجرایی گرفته تا تمام وزارت ها پر رنگ است و با فساد آنان مبارزه نمی شود.

این درحالی است که حکومت وحدت ملی مبارزه با فساد را همواره از اولویت های خود مطرح کرده است و تاکنون درباره انتقادهای رییس اداره مبارزه با فساد واکنش نشان نداده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فخری
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   کسیکه خودش به وسبله فساد به قدرت رسیده باشد بسیار ساده لوحانه است که فکر کنیم با فساد مبارزه میکند.
در این گندیده مردابی که غنی و عبدالله غرق هستند تا درو دیوار این خانه را گرو نکنند رها کردنی نیستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است