اشرف غنی امریکا را مجازات خواهد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۶    ۱۳۹۶/۹/۲۵ کد خبر: 143214 منبع: پرینت

کنفرانس سران کشورهای اسلامی در استانبول پایان یافت. این کنفرانس که بعد از به رسمیت شناختن تمام بیت المقدس به حیث پایتخت اسراییل توسط ترامپ تشکیل شده بود و اشرف غنی برای راه یافتن به آن و خوش خدمتی به اردوغان به مکاتب افغان_ترک که از 15 سال به این سو در افغانستان فعال است و از سوی فتح الله گولن متحد قبلی و مخالف کنونی اردوغان تمویل می شود و از سویه درسی خوبی برخوردار است، حمله نموده و مانند اردوغان این مکاتب را لانه تروریسم دانست.

چه کشفی توسط ریاست امنیت ملی اشرف غنی! چه بی آبرویی شرم آور برای ملت افغانستان اینگونه خوابیدن در برابر دیکته یک کشور خارجی. هواداران اشرف غنی و برخی کم عقلان خواهند گفت که "مصالح علیای " کشور ایجاب می کرد که چنین تصمیمی گرفته شود.

"مصالح علیا" اصطلاحی که به نام او هر نوع ظلم و ستم و حتی خیانت ملی توسط دولتمداران در کشور اتوریتر توجیه می شود. به نام همین "مصالح ملی" یا "مصالح استراتژیک" بود که غنی به شیخ محقق تاخت که چرا از آنهایی که داعش را شکست دادند ستایش کرده. همین "منافع استراتژیک" بود که یک کلمه از اشرف غنی در مورد اخباری که حاوی ارسال افغان ها توسط عربستان سعودی این لانه واقعی تروریسم به یمن بود، نشنیدیم.

حالا همین اشرف غنی از فلسطین حمایت می کند که چه!! او مطابق سند پایانی کنفرانس استانبول خواهان مجازات سیاسی و اقتصادی تمام آنهایی می شود که بیت المقدس را به حیث پایتخت اسراییل به رسمیت بشناسد، در راس آن امریکا!! و یا شاید او به مراتب از همه هوشیارتر باشد، شاید هم با اجازه ترامپ به این کنفرانس رفته، شاید ما که هنوز به برخی ارزش های تاریخی، فرهنگی و سیاست مستقل با بهره برداری از امکانات ما و شناخت نیاز دیگران به ما طرفدار یک سیاست آبرومند هستیم، کهنه و از مد افتاده ایم. ولی از بس سیاست را به وابستگی یکی دانسته اند نسل جوان دیگر کاری به سیاست ندارد، به آینده کشور بی تفاوت است. اگر شغل خوب و پر درآمدی حاصل شد خوب و گرنه تلاش برای فرار از این جهنم.

من که آنقدر از این دارودسته ای که از 16 سال به اینسو روی گرده های مردم سوار است ولی هم عنان و هم تازیانه دست امریکا است خسته شده ام که اگر اشرف غنی شعار بدهد US GO HOME باور نخواهم کرد.

پاکزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   امریکارا کرزی صاحب مجازات میکند

>>>   کار متفکر دوم همینطور است انهم که خود خواه و مغرور گپ ناشنو قدرت طلب باشد .

>>>   به هر رنگی که خواهی جامه میپوش
من از طرز خرامت می شناسم
هستند حکومت ها وزمامدارانی که روابط وارتباط های خاص با سازمنها وکشور ها دارند ولی این علایق مخفی باقی مانده وهمه ازین پیوند ها واسرار انها اگاه نیستند اما دو ویا سه وچهار بیچاره ای ما چون کرزی وعبدالله وغنی وحکمتیار چنان افشا گردیده اند که بسیار کم کسیست ندانند که نها اجنت ونوکر وزخرید اجانب اند به هر دری رو اورند وبه هر مجلس راه یابند به انها به نظر خواری وذلت می بینند رازهای نهان ونیات خود را برایشان بیان نمیکنند ویا لا اقل ان اسراری را که نهایت مخفی است برایشان بیان نمیدارند این طفل های دامن گیر که هنوز نفقه خوار بلا منازعه ودنباله رو بی پروپا قرص انها اند چنان وانمود مینمایند که گویا اینها هم ازادی اندیشه وحرکت وتردد دارندولی کور خوانده اند ونمیدانند که جهان یکسره ایشان را عناصر وابسته ومجهول الهویه میخوانند وبه انها باور ندارنددر مورد اینها محک تجربه بمیان امده وسیه رو گشته اند دیگر تلاش های مذبوحانه سودی برایشان ندارد
لالی از ننگرهار

>>>   Khorosoni
خاک افغانستان معجزه آسا است. زیرا همه چیز ممکن است. وقتی یک مریض روانی حاکم یک کشور 30 میلیون انسان باشد واین مردم هم درسکوت فرورفته باشند..پس همه چیز ممکن است. ممکن {داعشا} شود که به علاوه یک الف اضافی افغانستان هم شامل شود.

>>>   Satari
بیاید صادقانه قضاوت کنیم‌. کدام همین مقامات در افغانستان نوکر خارجی نیست که تنها بالای این قضاوت میکنید.
کرزی نوکر آمریکا بود حالا نوکر روسیه شد.
غنی نوکر آمریکا و فاشیست قرن 21
#حکمتیار__با‌خط‌سرخ‌ نوکر حلقه بگو‌ش‌ پاکستان
عبدالله نوکر فرانسه
محقق نوکر ایران
خلیلی نوکر ایران
وکلای‌ پارلمانی نوکر سفارت خانه ها
والی ها نوکر پاکستان
وقتی این قسم مقامات غلام بر گرده ملت سوار هستند پس حالا ما درگیر خود و کشورهای خارجی تمام ذخایر کشور ما را چور و چپاول دارند. اف
حالا وقتی تمام تان نوکر هستید لعنتی ها اجازه بتی که مردم تصمیم بگیرد که خودشان یک فرد وطن دوست را ریس جمهور بسازند که وطن ما را ویران کردید.

>>>   Hakimi
نمیدانم تا چی وقت شما مرد ها و زن ها از غنی عیسوی پشتیبانی میکنین..فکر کنم اکثریت شما از اسرائیل هستین به شمول غنی کلمرغ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است