سخنان سخيف از سلام ضعيف (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۱    ۱۳۹۶/۹/۲۵ کد خبر: 143219 منبع: پرینت

در جوامع گوسفندى، افراد بدون تعقل و تصميم فردى همان حركاتى را انجام مى دهند كه سايرين مى كنند.

اين روزها كه بازار خاطره نويسى در افغانستان گرم است. از روايات اسپنتا تا حكايات وكيل و از خوابنامه حكمتيار تا خاطره نويسى سلام ضعيف، رونق آرا و نقل مجلس شبكه هاى اجتماعى و رسانه هاى عمومى است. يكى در قوشخانه سياسى كرزى به مداحى پرداخته، ديگرى در سوسيال خانه هاى تنبل پرور اروپا قلم فرسايى كرده، آن يكى در مغاره ها مشق نويسندگى كرده و اينهم در طويله استخباراتى CIA در كابل به وارونه جلوه دادن حقايق پرداخته است.

ملا سلام ضعيف اين موحود عجيب الخلقه در كتاب اش زير عنوان "طالبان، له كندهاره تر مزاره" ادعا نموده كه: "احمد شاه مسعود توان مقابله با ما طالبان را نداشت. پيروزى او نتيجه تلاش هاى مشاورين خارجى ايرانى، مشاورين هندى، فرانسوى و تعدادى از جنرالان روسى بود كه براى مشوره به احمد شاه مسعود به پنجشير آمده بودند. ما نتوانستيم دره پنجشير را تسخير كنيم و در كنار اين يكى از اشتباهات ما اين بود كه بسيار خوش بين و خوش باورانه در شمال كابل و شمالى داخل شديم."

اين طالب بچه مزدور كه ايمان و شرف نداشته اش را در معامله با امريكايى ها فروخته و در زير يوغ اسارت و با امكانات به اصطلاح خود شان صليبى ها زيست مى كند. به سردار اقليم ديانت و خورشيد منظومه آزادى دهنكجى مى نمايد. درحاليكه در آن روزگاران دشوار مقاومت كه مسعود بزرگ و ياران صديق اش تك و تنها و بدون پشتوانه خارجى از ساحت اسلام عزيز و كيان مملكت حراست و پاسدارى مى نمودند.

شجره خبيثه طالب، كشور را صحنه تاخت و تاز هزاران مليشه ISI ، طلاب جاهل مدارس پاكستان، دسته هاى افراطى اعراب و ساير لجام گسيختگان خارجى نموده بودند. اينها نبودند كه در عدم تحويل دهى اسامه بن لادن، ارباب تروريستى شان كه ماهوار هزينه جنك و مصارف خانوادهاى شان را مى پرداخت، زمينه را براى حضور سربازان خارجى مساعد ساختند؟
با تاسف كه سكوت مرگبار رهبران و قلم به دستان جهاد و مقاومت و مصروف بودن شان در طلب دنيا و معاملات سياسى، عرصه را براى جولان دادن نابخردانی چون ضعيف هم مساعد ساخته تا حقايق را وارونه جلوه دهند.


طالبان کتاب سلام ضعیف



منصوری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سلام ضعیف
کتاب
نظرات بینندگان:

>>>   برادر محترم منصوری ! من از هیچ گروهی حمایت نمی کنم لطف" واقیعت ها راباید انکار نکنید .
در تاریخ افغانستان قویترین ومجحزترین اوردو راداکتر نجیب داشت .بقول جنرالان روسی که کتابش را دوود جنبش ترجمه کرده است . نام کتاب بایدم نیست .مسعود محره روس بود.نوشته است که ماحمله میکریدم بعد از پیشرفت تمام محمات مارا مانده عقب نشینی میکردیم .ایا ربانی - فهیم - عبدالله با پوتین ملاقات نکردند اگر جهاد کرده بودند پس علیه کی بود؟تابعیت بچی ریانی از انگلیس نیست .وهنگامیکی امریکایی ها آمد به حمایت کدام گروه به کابل آمد ؟ماند موضوع مقاومت باید در وقتی میگفتید که درپایتخت موجود میبودید نه در مغاره های پنچشیر آن هم طالب تربیه شده مدرسه ها نه از اکادمی نظامی ......
غ-ص


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است