تصویب قانون تنظیم هواپیماهای نظامی خارجی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۴    ۱۳۹۶/۹/۲۶ کد خبر: 143279 منبع: پرینت

طرح فرمان تقنینی رییس جهمور درباره قانون تنظیم هواپیماها و چرخبال های نظامی خارجی در حریم هوایی افغانسان در 4 فصل و 24 ماده از سوی مجلس نماینگان تصویب شد.

اعضای مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه 25 قوس 96 طرح فرمان تقنینی رییس جمهور مبنی بر قانون تنظیم هواپیماها و چرخبال های نظامی خارجی در حریم هوایی کشور را با حضور 116 نماینده و به استثنای 11 کارت سرخ تصویب شد.

برای تصویب و یا رد یک قانون به حضور حداقل 118 نماینده نیاز است درحالی که در جلسه رای گیری طرح فرمان تقنینی رییس جمهور درباره قانون تظیم هواپیماها و چرخبال های نظامی در حریم هوایی کشور تعداد نمایندگان حاضر در نشست 116 نفر بود.

عبدالقادر زازی وطن دوست دبیر نخست مجلس نمایندگان در خصوص غیب نمایندگان گفت: اگر در نشست بعدی هر وکیل 44 جلسه غیب خود را کامل کرد ناچار می شویم وظیفه اش را تعلیق کنیم.

علی رغم تصویب قانون تنظیم هواپیماها و چرخبال های نظامی بر حریم هوایی کشور به باور بسیاری از آگاهان و نیز نمایندگان، حکومت بر حریم فضایی خود حاکمیت ندارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کنترل حریم هوایی
قانون
نظرات بینندگان:

>>>   Magazine
معین مزمل شینواری، میرویس یاسینی و چند تا دلقک جیره خوار دیگر آی اس آی در ساخت یک تلویزیون پاکستانی به نام هم تی وی با ژنرال آی اس آی پاکستان که زمانی وزیر دفاع پاکستان نیز بود کمک میکنند.
یک همین کم بود، این هم میشه بخیر....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است