مردم حکومت دیکتاتوری نمی خواهند
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۰۹    ۱۳۹۶/۹/۲۷ کد خبر: 143288 منبع: پرینت

افرادی از مقام های طراز اول حکومت در ایتلاف نجات افغانستان نقش دارند که از حکومت و کارکرد آن ناامید شده اند و نمی خواهند سرنوشت مردم بدتر از این شود این ایتلاف را شکل داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، بشیر احمد ته ینج عضو مجلس نمایندگان در برنامه «فراخبر» در خصوص کارکرد ایتلاف نجات افغانستان بیان داشت: ما هیچگونه منفعت شخصی در ایجاد این ایتلاف را نداریم. هیچگونه نفع و ضرر شخصی خود را در این موضوعات نمی بینیم. کلا موضوعات ترجیح منفعت های شخصی ملت افغانستان است. افرادی از مقام های طراز اول حکومت در این ایتلاف نقش دارند که از حکومت و کارکرد آن ناامید شده اند و نمی خواهند سرنوشت مردم بدتر از این شود این ایتلاف را شکل داده اند. ایتلاف ما جریان زنده ای است که می خواهد در تمام جریان های سیاسی کشور نقش مثبت داشته باشد و نظام را در مسیری درست بیندازد و برای حفظ انسجام مردم و حفظ دستاوردهای چهارده ساله کار می کند.

وی در انتفاد از حکومت گفت: حکومت کنونی در واقع در حال حاضر انحصار طلبی و دیکتاتوری را رویه کار خود قرار داده است. تصمیم گیری ها و تمام کارها بر عهده شخص رییس جمهور است و هیچ صاحب نظر دیگری در آن نقش ندارد. انحصار قدرت یکی از بزرگترین مشکلات این حکومت است که مردم این را نمی خواهند. مردم اگر می خواستند حکومت دیکتاتوری داشته باشند هیچ گاه در پای صندوق های رای نمی رفتند که سرنوشت خود را تعیین کنند. پس این انحصار گرایی و این دیکتاتوری هرگز برای مردم افغانستان پذیرفتنی نیست.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
دیکتاتوری
نظرات بینندگان:

>>>   مردم افغانستان حکومت که در آن انحصار طلبی ودیکتاتوری و قوم گرایی درآن وجود داشته باشد مردم با عزت این کشور آن را نمیخواهد

>>>   کاشکی دیکتاتورمیبود که گلیم مفسدین ، تیکه دارهای قومی وتیگه دارهای جهاد ودزد ها را هرچی زود تر جمع میکرد ومردم رابه یکباره گی ازشردزدها نجات میداد
می میگویم دیکتاتورنیست بادزدان گزاره میکند .مردم رافراموش گرده

>>>   درجایت بشی گیلم جمی نکو وقت گیلم جمی به پایان رسیده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است