استعفای عطامحمد نور منظور شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۰    ۱۳۹۶/۹/۲۷ کد خبر: 143290 منبع: پرینت

رییس‌جمهور محمد اشرف غنی استعفای آقای عطامحمد نور والی بلخ را منظور کرد.

گفته می شود که این استعفا چندی قبل از طرف آقای نور صورت گرفته بود.

محترم دیپلوم انجنیر محمد داوود به حیث والی جدید بلخ تقرر حاصل کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   انا لله وانا الیه راجعون!
عبدالله خباثت خودرا به اتمام رسانید وثابت ساخت که اوبرای ازبین بردن اسلام ومسلمین سخت کمر بسته وخدمتگذاریش در سازمانهای استخباراتی خارجی را به وجه احسن انجام داده است
چشم سبز ورنگ سرخ وموی زرد
اینچنین مردم به کس نیکی نکرد
نیم جان از نیم روز

>>>   در اینکه سران کشور ما همگی فاسد هستند تردیدی در آن وجود ندارد. در دولت افغانستان اصلا آدم سالم نمی تواند وظیفه انجام دهد. اما در میان آنها بد و بدتر وجود دارد. عطامحمد نور خیر الموجودین آنها است. بهتر از عطا محمد نور را چه کسی می تواند در بدنه دولت اشرف غنی اسم ببرد؟ بر یکی انگش گذاشته شود هرکدام از جهتی مشکل دارد. بله اگر عطا محمد نور با انگیزه فساد اقتصادی و امثال لینها برکنار می شد جای استقبال داشت اما برکناری او انگیزه های قومی و سیاسی دارد. وجود عطا در بلخ به میل آمریکا، پاکستان، گلبدین، اتمر و در یک جمله به میل تروریستها نیست. برکناری او با این انگیزه فاجعه آمیز است و این را در گذز زمان بسیار کوتاه تجربه خواهیم کرد.

>>>   استعفا قبل از طرف نور صورت نګرفته بود بلکه استعفاداده شد دیروز یک تعداد پنچرمین ها سقوها ګفته بودند که اګر عطا چور دور شود اسمان کابل را پایین میندازیم و حالا ما کابل را ترک کردم که خدا ناخواسته اسما پایین نیاید چون عطا چور دور شد.

>>>   استاد عطا مرد سیاست و سنگر و اداره است.
سکان کشتی جمعیت را بدست بگیر که بدون جمعیت هیچ کس به هیچ مقصد نمیرسد.

>>>   خلاص شد. فاتحه سمت شمال را بخوانید.
انجنیر داود یک آله دست اشرف غنی خواهد بود. طالبان و داعش و حزب اسلامی و اشرف غنی و اتمر سمت شمال را اشغال کردند و داکتر عبدالله و صلاح الدین ربانی بخاطر چوکی هایشان شورای نظار و جمعیت و سمت شمال را فروختند .
دوستم به ترکیه گریخت و اسمعیل خان نیز هیچ کاری از دست اش نیامد و چند وقت بعد دو نفر پشتون بحیث والی هرات و مزار مقرر میشوند. داکتر عبد الله و صلاح الدین ربانی نیز شاید تا آخر همین دوره ریاست جمهوری اشرف غنی در چوکی هایشان باشند و در دور دوم ریاست جمهوری اشرف غنی آنها نیز از قدرت برطرف میشوند. حتی صلاح الدین ربانی قبلآ برطرف خواهد شد.
مراسم تعزیت ما را سمت شمال بپذیرند: انا للپشتون ها و اشرف غنی و اتمر و گلبدین و انا الیه راجعون.

>>>   اقای نور !
چه شد ...
زور هیچ کسی بالایت نه می رسید ولی زور غنی رسید
هاهاها

>>>   Ariaie
افغانستان/ خراسان مال شخصى پدر غنى ، أتمر و إكليل حكيمى نيست، اين مردم اند كه تصميم بايد بگيرند. تحميل هويت بر مردم هر گز قابل قبول نيست و تحميل ان امروز به زور به معنى ابدى شدن و تحميل دايمى ان نيست . كار شما جز حيف وميل پول شناسنامه ها، تفرقه بين مردم و إيجاد تنش ، نتيجه يى دراز مدت ندارد ... تاريخ اين كشور و جهان اين مسله را بار ها ثابت ساخته است.

>>>   روز هاي آينده نوبت شهزاده صلاح الدين است، و او دوباره لندن خواهد رفت.

>>>   تبریک همراه شیرینی !
همو نتیجه مذاکرات استاد عطابا ارگ چی شد؟ گفتند نتیجه اش در نوروز اعلان میشود کدام نوروز ؟ 97 ؟ 98 ؟ 99 ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است