ترامپ نباید استعفا دهد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۶/۹/۲۷ کد خبر: 143298 منبع: پرینت

نشریه نیوزمکس روز یکشنبه در گزارشی نوشت: داگ جونز نامزد پیروز دمکرات ها از ایالت آلاباما برای راهیابی به سنا، با پشت کردن به هم حزبی ها خود گفت که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نباید استعفا دهد.

براساس این گزارش، جونز از دمکرات ها در طرح درخواست برای کناره گیری ترامپ از قدرت، فاصله گرفت و یادآور شد که اتهام جنسی وارده به ترامپ، مساله تازه ای نیست.

وی افزود: این اتهام ها، قبل از انتخابات مطرح شد و مردم فرصت داشتند قبل از انتخابات در مورد آن قضاوت کنند. تصور می کنم که ما باید از این مساله عبور کنیم و این موضوع، حواسمان را پرت کند.

داگ جونز گفت: باید به موضوعات واقعی ای بپردازیم که مردم کشورمان در حال حاضر با آن روبرو هستند و به نظر من، رییس جمهوری در این برهه زمانی نباید استعفا دهد.

جونز به تازگی بر «روی مور» رقیب جمهوریخواه خود برای احراز کرسی آلاباما در سنا پیروز شد. روی مور با اتهام رفتار غیراخلاقی و دست درازی به دختران نوجوان، زمانی که دهه 30 زندگی اش بوده، روبرو است.

داگ جونز در ادامه گفت: از نظر من، یکی از مشکلات حال حاضر در سیاست آمریکا این است که همه فکر می کنند چون شما عضو یک حزب یا دیگری هستید، به نحوی خاص و ویژه اعمال نظر می کنید.

وی افزود: نباید این طور باشد؛ من با مردم از طرف 2 حزب سخن می گویم؛ تلاش برای فهم نوع تفکرات من، به نفع ایالت ما و کشور است.

سناتور دمکرات ایالت آلاباما گفت: از من انتظار نداشته باشید که نظرم را صرفا از طرف جمهوریخواهان یا دمکرات ها بیان کنم. وی افزود: این تصور را ندارم که دمکرات ها باید روی رای من برای همه چیز حساب باز کنند. من همه جوانب را می سنجم.

طرح اتهام جنسی علیه رییس جمهوری آمریکا در پی اظهارات 3 زن مبنی بر مورد آزار جنسی قرار گرفتن از سوی ترامپ و درخواست از کنگره درخصوص انجام تحقیقات در این زمینه، در مرکز توجه قرار گرفته است.

گزارش ها حاکی است که بیش از 50 نماینده زن دمکرات از کمیته نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا خواسته اند اتهام های غیراخلاقی طرح شده علیه ترامپ را مورد بررسی قرار دهد.

اما مساله رسوایی جنسی در آمریکا صرفا به ترامپ ختم نمی شود. «جان کانیرز» و «ترنت فرانکس» 2 عضو مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی به دلیل متهم شدن به سو استفاده جنسی از بانوان استعفا کردند. همچنین سناتور «ال فرانکن» در پی ادعای چند زن مبنی بر دست درازی این سناتور به آنها، از تصمیم خود برای استعفا خبر داده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است