تیشه حکومت به ریشه حزب جمعیت اسلامی
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۲    ۱۳۹۶/۹/۲۸ کد خبر: 143412 منبع: پرینت

عطامحمد نور را برکنار نمی‌کند.

رییس جمهور هیچگاه نظام نیم بند وحدت ملی را از این بیشتر در تنگنا قرار نمی‌دهد مگر اینکه برکناری عطامحمد نور در تبانی با آمریکایی‌ها صورت گیرد تا آمریکایی‌ها به گروه‌های سیاسی وابسته شان مانند داعش و همسان آن سرپناه و نیز کارخانگی برای ملت و دوطرف قضیه بدهد. همانگونه که سفر رییس جمهور ترامپ به عربستان سعودی انجام انتقال و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسراییل عنوان می‌شود.

طرف مخالف حزب جمعیت اسلامی به آمارگیری دقیق پرداخته است تا مجلس نمایندگان و انتخابات پارلمانی بر مبنای آن انعکاس یابد و نیز بنا بر اساس و حساس بودن موضوع خواهان صف بندی‌های مشخص می‌باشد.

بنابراین ما خواهان افغانستان با ثبات در منطقه و سطح بین الملل هستیم اما آنچه نتایج بده بستان حکومت وحدت ملی با حزب جمعیت اسلامی نشان می‌دهد این است که حکومت در حال تهاجم و جمعیت در حال دفاع قرار دارد و تیشه ای که بر جمعیت ضربات وارد می‌کند با ریشه ای جمعیت هم خوانی دارد.

سیاوش


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب جمعیت
عطامحمد نور
نظرات بینندگان:

>>>   محمد جان آريا
شمال نسبت به 17 سال پسین در وضعیت بدی قرار دارد و شاید والی بلخ برای خیلی به عنوان والی مطلوب نبود و اما برای خیلی دیگر استاندار مناسب بود و انصافن هم مناسب بود و با برکناری و یا هم استعفا‌اش وضعیت شمال یقینن که خوب نمی شود، بدتر می شود.
پروژه داعش و سرکوب طالب به شدت رو به پیشرفت است و فعلن تنها از حضور رسمی داعش در جوزجان گزارش شده است و عملن سربازگیری در ولایات هم‌سایه جوزجان نیز جریان دارد.
فراموش نکنیم که شمال نسبت به هر زمان دیگر، به خاطر موقعیت اش در خطر جدی قرار دارد و اکت های بیجا و شبه روشنفکرانه کابل نشینان هم فقط به درد تصمیم های مقطعی خود شان می خورد.
برخی‌ها خیلی خوش‌باور به روشن‌فکری وارداتی اند و اما دیر نخواهد بود که شاهراه شُمال دیگر برای رفت و امد مناسب نخواهد بود و دیگر به مشکل جشن نوروز برگزار خواهد شد.
ژنرال دوستم غنیمت بزرگی برای ولایات شُمالی محسوب می‌شود که شوربختانه او را کنار زدند و امیدوارم هر چه زودتر دوباره برگردد و این‌که عطا محمد نور طی این همه سال آن‌چنان که بالای سیاست‌های دراز مدت فکر می‌کرد، متاسفانه نکرد. اما نبودش در میان مدت احساس خواهد شد.
من تا این‌دم از این نشانی رخ‌نامه ام هیچ‌گاهی در باره عطا محمد نور چیزی نوشته نکرده ام و این نخستین بار است که به‌ عنوان باشنده این منطقه، می‌نویسم. چون در جریان این همه سال باید به این پخته‌گی رسیده باشیم که چه برای مناطق ما خوب است و چه نه.
باز هم می‌نویسم من کلن با جریان‌های جهادی افغانستان مشکل اندیشه‌یی داشته‌ام و اما نه برخورد عقده یی.

>>>   Khalid
اموختنی های از استاد سخن امرالله صالح
تضعیف ریاست اجرایی و تضعیف جناب داکتر صاحب عبدالله، غیر از اینکه تیشه زدن به ریشه خود ما است، غیر از اینکه حریف را قوت می بخشیم و غیر از اینکه گسست و پراکندگی را در میان خود ما بوجود می آوریم، چیزی دیگری دستاورد نداریم.
امرالله خان ایا بهتر چند صباحی گوشه خاموشی اختیار کنید و به خود برسید و سالهای پسین زندگی تان را باز بینی کنید تا اینکه مردم را نصیحت کنید. از دید من حمایت از عبدالله و تیمش و چند چاپلوسی که در کنارش قرار دارد خیانتی است نا بخشنودنی و این مساله را خودت نیز میدانی
حال چه اسمی شما برای این جناب که مستانه هروز به جهتی می خیزد میگذارید؟؟؟؟

>>>   اقای نور و جمعیت اسلامی خود را مسقره عام میسازند نور هم کشت و هم دزدی و چور و چپاول کرد اقای نور و وکیل های خود فروخته و رشوت خورد میخواهند بحران را به وجود بیاورند غافل از ااینکه مردم از شما دزدان و رشوت خوران و قاتلین مرم نفرت دارند بحران افریدن شروع نابودی تان است
بصیر نظری

>>>   غنی کجا تیشه داره او آدمی است بی ریشه

>>>   ساوش! جمعیت حال به گروه تبدیل خواهد شد! بار کج به منزل نمیرسد!!!!!!!!!!!!! وحال بدرنگانید که حساب جور امد!!!!!!!!!!!!!!!!

>>>   بخير، بهانه طيار است جو جو ميشوند.

>>>   این حکومت یک حکومت خائن ودست نشانده است باید وقت غنی خودکشی میکرد ده دفعه در پارلمان خودش با فرمان های پوچ در دهنش زده وجواب دادند باید دفع دوم مرگ موش میخورد وخودکش میکرد اما غیرت ندار چون مدت دیر در خارج کشور بوده همه جای لش را عملیات کردن .............


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است