مجاهدین در افغانستان کامیاب خواهد شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۳    ۱۳۹۶/۱۰/۲ کد خبر: 143568 منبع: پرینت

گرامیداشت از سی و سومین سالروز جان باختن عبدالقادر ذبیح الله صبح امروز شنبه 2 جدی 96 با حضور والی بلخ، اعضای مجلس نمایندگان، اعضای شورای ولایتی، قوماندان ها و مسوولین احزاب سیاسی، روسای ادارات دولتی، بزرگان قوم، مهمانان از 14 ولسوالی و بنادر حیرتان، مسوولین و جنرالان ارشد نظامی و ملکی شمال، تجار، علما و باشندگان مزار شریف در ولایت بلخ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، ذبیح الله حقجو معاون شورای علمای ولایت بلخ در این مراسم می گوید: ما امروز از ابر مرد تاریخ استاد ذبیح الله مجاهد، همسنگران و یاران باوفایش تجلیل کردیم. قرآن می گوید روز قیامت شهدا همراه با پیامبر اکرم یکجا هستند. هر کسی به مجاهدین توهین می کند، به لشکر خدا توهین کرده است، به رسول خدا و خدا توهین کرده است. مجاهدین لشکر رسول خدا و اردوی رسول خدا است.

وی افزود: امروز یادبود از قهرمانی کرده ایم که در حقیقت هر کسی اینها را دوست داشت، الله و رسولش او را حمایت می کند. مطمین باشید هیچ کسی غیر از مجاهدین در افغانستان کامیاب نخواهد شد و هر کسی که در افغانستان علیه مجاهدین توطیه کرد مانند دیگران پوزش خواهد شکست. چون مجاهدین لشکر خدا در سرزمین خدا است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجاهدین
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   یکدفعه کامیاب شدند وطن را به اتش کشیدند دیگر خداوند کامیابشان نکند همیشه ناکاک ناکام بمانند
آ-ح

>>>   به گفته شما ( مجاهدین ) دوباره چرت چپاول ملت بی دفاع را دارند یا چطور ، وقت چپاولگری تیر شده . دزدان بگریزید که پلیس آمد.

>>>   حالا کی ثابت سازد مجاهد چی کسی است ؟ به کی مجاهد گفته میشود ؟ به عملش ببینند یابه حرفش ؟؟؟

>>>   مجاهدین در افغانستان کامیاب خواهد شد! اين دي دتيات است!يعني افغانستان اؤ انسانيت خواهى برامد؟؟// یعنی خدا دروغ ګفته که حق کامیاب است؟؟ دزد و کامیابی؟؟؟؟نه کفر نګویید!!!!!!

>>>   آزموده را آزمودن خطاست - دفعه ی قبلی نهال کردین که این دفعه درخت کنید - رنګ تانرا ګم کنید

>>>   قصه مجاهدین بی خی مفت است

>>>   وقتى بعد از معامله بن با استاد ربانى در كابل ملاقات داشتم چنين گفت ؛
اين بچه ها همه يى تلاش ها و موفقيت ها را براى خوشنودى امريكاى ها فروختند و روح مسعود را نا آرام كردنند، او در آخر اضافه كرد تاريخ يك فرصت را براى ما تحويل داد اما اينها اهميت آنرا نفهميدند . استاد مصمم بود تا دوباره خود را كانديداى رياست جمهورى كند و آماده گى كامل هم داشت ، اما عبدالله ، قانونى ، فهميم و باند هاى گمراه و مزدورشان در مقابل استاد قرار گرفتنند ، حتا به استاد اجازه ندادند تا خود را براى ريا ست مجلس كانديد كند و با همكارى كرزى و تشويق خليل زاد سياف را در مقابل استاد ربانى قرار داند.
فهيم يك ملا و يك قلدر بود و از پيروزى تنها داشتن اسپ و خانه را مى فهميد و تا آخرين لحظه يى مرگ هم از مزدورى كرزى دست نكشيد
خط عبدالله به عنوان يك پشتون قندهارى معلوم ،بود، بعد از شهادت مسعود روابطش با شبكه هاى جاسوسى امريكا پوشيده نبود و اولين كسى بود كه تاكيد داشت تا يك پشتون در راس قدرت باشد و تااكنون هم به آن باور دارد و نخواهد گذاشت تا تاجيكان اصيل به ميدان آيند.
قانونى از مدت زيادى با مسعود مخالفت هاى پنهانى داشت و مدتى مسعود او را به هند راند اما با وساطت استاد دوباره برگشت ، حتا در زمان مسعود هم با شبكه هاى شاه سابق و كرزى روابط داشت و بعدن معامله يى بن را عليه استاد يكجا با عبدالله مديرت كرد و قدرت را به صورت كامل به درانى هاتسليم داد.

>>>   مانه فامیدیم مجاهید کی هست اونی کی درکناری امریکاه میجنگد معاشی امریکاه می خوردو به زوری توپ وتانکی امریکاه اماده هم مجاهید هست اونی کی با امریکاه می جنگد هم مجاهید هست من کی گیج شودم

>>>   مجاهدین سر بکف که علیه کفار و مشرکین جهاده کرده بودند یکبار کامیاب شدند، مردم عذاب دیده وبیچاره افغانستان بسیار خوشبین بودند که با آمدن مجاهدین یک دولت اسلامی در افغانستان برقرار خواهد شد، دوستان عزیز اما...... شما در جریان هستید که این مجاهدین خداناترس چه جفاهایی که در حق این مردم نکردند، بنظر بنده مجاهدین و بعباره دیگر ابن عناصر شروفساد هیچ وقت کامیاب نخواهند شدند، خاوند مجاهدین نام نهاد را بشرماند و ازین هم زیادتر ذلیل وخوار کند.
یاسین کابلی

>>>   بهروز جلال آبادی
اگر تعصب نیست پس چیست!؟
رهبران اقوام غیر پشتون را بنام جنگ سالار وغیره توسط دسیسه سازی از صحنه گم میکنند لیکن جنگ سالار و پاتک سالار بزرگ پشتون غلزی گلبدین را با هزاران میل سلاح و میلیون ها دالر در دولت جابجا میکنند و حتا حاضر اند برای آدم کشان طالب هر امتیاز را بدهند تا داخل دولت شوند !
این است جهالت و تعصب و برتری جوی و این کار اوغانستان را بطرف جنگ های داخلی و بعدا تجزیه ، خیلی نزدیک میکند !

>>>   دشمنان افغانستان و چپاولگر شاه نواز تنی خلقی است نه مجاهدین. مجاهد کلمه مقدس است و اگرمجاهدین نیمبود حالا مزدور روسها میبودی و فرق میان مادرت ،خانم و خواهرت را نمیکردی.خلقیها و پرچمیها بی ننگ همه افغانستان به مفت فروخته بودند. غربیها و مزدوران غربی نیز مانند روسها ارمان شانرا به گور ببرند. تامجاهدین زنده باشد غربیها و روسها هیچ کاری کرده نمیتواند.
هزار بزی

>>>   آنکسانیکه در رهی دین و وطن خودرا فداء کردند وجام شهادت نوشیدند. در دشت وکوه وصحرا مشکلات جهاد را گزشتاندند. مستحق گرفتن قدرت هستند. ایمان کامل دارم که اگرمجاهدین حقیقی در کرسی قدرت بنشینند .ملت بیچاره وغریب ازمزایایی عدالت ،ترقی وپیشرفت بی ا لایش برخوردار خواهد شد.
اماتاریخ افغانستان تکراراً به اثبات رسانده است که ملت خودرا فداءکرده اما گرگان و وطنفروشان به کومک بیگانگان در کرسی قدرت رسیده اند.این تجربه وحقیقتی تلخی است،
که باید فراموش نشود.

>>>   بلی مجاهدین امارت اسلامی کامیاب خواهند شد انشالله
مسعود ازرسروبی کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است