تلخ کامی های کریسمس 2018 در ارگ و کاخ سفید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۱    ۱۳۹۶/۱۰/۴ کد خبر: 143674 منبع: پرینت

حوادث عجیبی در کریسمس امسال و آمادگی ها برای سال 2018 در کاخ سفید و ارگ کابل اتفاق افتاده است. دونالد ترامپ در یک اقدام متکبرانه می خواست که بیت المقدس را بحیث پایتخت اسراییل تحفه جشن کریسمس 2017 به اسراییل و داماد یهودی خود بدهد اما با مخالفت گسترده جهانی 128 کشور جهان حتی کشور های جیره خوار آمریکا مثل افغانستان مواجه شد.

رییس جمهور پوشالی افغانستان در یک حرکت کودتاگونه تلاش کرد که ولایت بلخ را به عنوان تحفه کریسمس به بی بی گل بدهد و با شام پاین فرانسوی در ارگ کابل تجلیل کند ولی با مقاومت والی مقتدر بلخ و مردم شمال مواجه شد اما در یک اقدام دیگر غنی موفق شد که سنگ بنای یک کلیسا به عظمت تاج محل نمادی از عشق شاه جهان به همسر اش بحیث تحفه کریسمس به بی بی گل را در قلب باغ ارگ بگذارد. هم زمان به آن علمای شمال رییس جمهور پوشالی ارگ کابل را متهم به بی دینی نموده علیه او و همسر اش اعلام جهاد کردند.

امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
کاخ سفید
نظرات بینندگان:

>>>   شما چرا جلس میشوید شما هم یک بوتل ودکا را از خیرات هفته ګی اروپا خریداری کرده اید و انرا تحفه خیرات کرسمس نوش جان میکنید.

>>>   ملت جاهل هميش مثل ما خواهد ماند، هر كه آمد و رفت و بالاي ما شاش كرد، حتي طالب غبي هم عليه اين حاكم مستبد و مسحيت خانمش اقدامي نكردند.

>>>   او مردم اگر همین غنی باشد همه مردم ما را به کفر مو اجعه می کند هر چه زودتر علیه این غلام امریکا اقدام کندو او را وادار نماید تا این چو کی مسلمانی را به کفری تبدیل نکند

>>>   Amirzada
اعتراف یک مار آستین

درین روز ها شایعاتی وجود داشت که مار آستین پس از گزیدن دست راست استاد عطا ، والی بلخ فرار کرده و در کدام سوراخ مخفی شده است و کسی از وی اطلاع ندارد. اما امروز سر و کله مار در مجلس شورای وزیران با تبسم و خونسردی پیدا شد.
امروز اولین بار است که این مار سیاسی خوش خط و خال با کمال خونسردی و تبسم و با افتخار در حضور رسانه ها و مجلس رسمی شورای وزیران حکومت وحدت ملی اعتراف کرد که بلی استاد عطا محمد نور والی بلخ را پانزده روز قبل از سوراخ ارگ گزیده است. او هم چنان با کمال بی تفاوتی گفت:" با گزیدن یک والی دنیا خو قیامت نمیشود."
این مار آستین که همیشه با کنایه حرف می زند از صحت و سالم‌ بودن دندان هایش به شورای وزیران نیز اطمینان داد. زیرا شایعاتی وجودداشت که گویا والی بلخ نیش های زهردار این مار آستین را در هنگام نیش زدن شکستانده است، ولی در گزارش دیگر گفته شده بود که نیش های او را کشیده است.
این در حالیست که دندان کشیدن کار پزشکان دندان است ، ولی شکستن دندانهای نامردان کار دلیرمردان است.
پرسش اساسی اینست که این مار آستین چگونه قربانیانش را معمولا شکار می کند؟
داستان این مار شناخته شده سیاسی خوش خط و خال یکی از موفق ترین داستان های ستون پنجم دشمن در تاریخ سیاسی افغانستان است. بیش از ۴ دهه است که این مار آستین با خونسردی و تبسم طعمه اش را شکار می کند ، ولی کسی بر او شک نمی کند.
چنانچه این مار خوش خط و خال توانست بحیث دست راست احمد شاه مسعود در دشوار ترین شرایط در آستین راست او جا بگیرد. اما روزی در سر نوشت ساز ترین لحظات تاریخ که مسعود به یگانه امید و تکیه گاه نجات افغانستان در جنگ با تروریزم جهانی تبدیل شده بود در همدستی با مار های دیگر آستین وی چنان ماهرانه او را از آستین راستش گزید که تا حال کسی بر او شک ندارد. این در حالیست که حتا تا امروز به اعتبار همسنگری با مسعود صاحب قدرت و احترام شده است و ازین سوراخ قربانیان دیگرش را می گزد.
واقعیت اینست که این مار زرنگ بعد از یکسره کردن کار مسعود به سراغ استاد ربانی رفت و بعد از شکار او به شکار اسمعیل خان رفت. سپس در آستین های یونس قانونی و مار شال فهیم در آمد و آنها را یکی بعد از دیگری گزید.
سر انجام نوبت استاد عطا رسید. او را چنان ماهرانه چندین بار نیش زد که تا چند روز پیش باور نمی کرد که کار او باشد.
واقعیت اینست که عطا محمد را که خیلی زخمی و مسموم شده بود خدا نجات داد و زنده ماند. آقای نور اخیرا از دم مار خائن و بزدل گرفته بود، ولی مار لشم ماهرانه فرار کرد و در سوراخ متفکر بزرگ در ارگ کابل پنهان شد. اما دیری نگذشته بود که از گریبان یون، کمال ناصر و امر الله صالح سر کشید.
به نظر می رسد که ماموریت شکار های مار زرنگ هنوز به پایان نرسیده است.
واقعیت اینست این مار سیاسی ماهر سوراخهای زیادی برای پنهان شدن و در امن ماندن دارد. آخرین پنهان گاه امن او سفارت آمریکا در کابل خواهد بود.
آیا برای جلوگیری از قربانیان و فاجعه های بزرگ ملی زمان آن فرا نرسیده است که سر این مار سیاسی خوش خط و خال، خونسرد و متبسم را قطع کرد؟

>>>   کشور گواتمالا نیز قصد کرده سفارتش رابه شرق بیت مقدس فعال سازد

>>>   اگر نهاد گذاشتن کلیسا در ارگ آغاز شود و به کلیه کشور مروج خواهد شد
باید علمای کشور و مسلمانان واقعی این ملت جلو چنین اقدام ریس جمهور را بگیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است