طعنه ها ما را به کجاها رسانده است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۱    ۱۳۹۶/۱۰/۵ کد خبر: 143712 منبع: پرینت

- کنایه و طعنه‌ های سیاسی یونس قانونی در زمان محبوبیت‌ اش به آدرس استاد شهید.
- طعنه‌ ها در روزگار انتخابات دور دوم ریاست جمهوری بخصوص ازطرف استاد عطا و بهلول والی پنجشیر به مارشال مرحومی.
- طعن و لعن‌ های سیاسی احمد ضیا مسعود در کارزار انتخاباتی 2014 به داکتر عبدالله و همه مجاهدین که در تیم اصلاحات و همگرایی بودند.
- طعن و لعن‌های استاد عطا به داکتر عبدالله همه از یک سوی پرده اشتباه هست.

محبوبیت یونس قانونی که مسعود ثانی می گفتند و نجات دهنده ملت می دانستند کجا شد؟ تاریخ اش کجا است؟ محبوبیت احمدضیا خان کجا است؟ گذشت این روز را هم چندی بعد می بینم. این طعن‌ ها ما را به کجا رسانده است؟

ولی حرف ام برای طبقه جوان است فانه‌ ی بزرگتر در درز ایجاد شده میان عطامحمد نور و عبدالله عبدالله نگذارید رسالت ما این نیست که برای گرم کردن بازار مخالفت این دو کار کنیم کسانی‌ که نقد می‌ کنند نقد بکنند نه اینکه توهین کنند و وضیعت را وخیم‌ تر سازند. ما رسالت داریم که برای آرام ساختن فضا کار کنیم به هراندازه‌ ای این فضا آلوده‌ تر شود ما بشترقربانی هستیم جبهه مخالف بیشتر سود می برد.

ما با احساسات مان در انزوا کشاندن ملت بیشتر از رهبران سهیم هستیم ما هستیم که قداست می دهیم ما هستیم که منفی‌ های رهبران را نیک می‌ شماریم و در دهن آنها حرف جداکن می‌ گذاریم تا بیشتر درز ایجاد شود. در این شکی نیست که در عمق فاجعه قرار داریم فاجعه مخالفت‌ های رهبران که گروگان هستیم، فاجعه قومگرایی و قبیله‌ گرایی ارگ و فاجعه استعمار که همه را رهبری می کند. آیا بهتر نیست که روی وحدت و میانجیگری میان مخالفت‌ ها وچشم پوشی از شکاف‌ ها کار کنیم؟

صارم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اختلافات
کنایه وطعنه
نظرات بینندگان:

>>>   قانونی محبوبیت داشته ؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!
از پساد در وزارت معارف رمان او خبرنداری ؟؟؟

>>>   ای بیچاره تازه فهمیده که گپ هاازچه قراراست .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است