از عطا قول بگیرید مانند عبدالله خیانت نکند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۴    ۱۳۹۶/۱۰/۶ کد خبر: 143763 منبع: پرینت

عطامحمد نور والی باقى ماند باز چه؟ همان ماموريت و همان مامور و همان فرمانده! اگر از عطا تنها براى آن كه او يک مامور باقى بماند عرق بريزيد هيچ چيزى با ادامه ى ماموريت او تغیير نخواهد كرد مگر آن كه پشتيبانى تان را مشروط بسازيد به تغیير فكرى او. به او توصيه كنيد نه براى ماموريت نظام فاشيستى بلکه براى تغیير نظام مبارزه كند و راهبردهاى مشخص را اعلان كند.

عطا در اين چند سال اخير بارها در نوسان بوده است و يا قاعده هاى بازى را نداشته است و يا هم فريب خورده است. گاهى عليه غنى خنجر كشيده است و گاهى او را سخت در بغل گرفته است. يک سياستمدار با تدبير با تدوين برنامه مشخص بايد پيش برود. تمام خواست هاى عطا تا اكنون براى يگ گروپ خاص مطرح بوده است و هيچ برنامه ى بلند مدتى براى شكست سياست هاى فاشيستى نداشته و تا اكنون هم ندارد او عبدالله را بر تاجيكان تحميل كرد گاه با دوستم دشمن جانى بود و گاهى دوست و براى خوشنودى خليل زاد منار جنايتكارترين فرد را در شهر مولانا بلند كرد. عطا براى آمدن حكمتيار كمپاين فروان كرد و حتی به مخالفان معامله با او هشدار جدى داد از اين قماش اشتباهات او فروان كرده است.

به عطا و به هر كسى ديگر چک سفيد پشتيبانى ندهيد كه عقلانى نيست در مقابل پشتيبانى تان خواست هاى تان را مطرح كنيد و از او تضمين بگيريد كه مانند عبدالله خيانت نكند.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   نخیراستادعطا یک شخص قدرت طلب نیست مبارزه برضد فساد وفساد پیشنه گان است وبس
نبی الله " سالنگی "

>>>   اوبخاطرمنافع خودچون ماش لول میخورد. فقیری

>>>   بیدار شوید که صبح است از غریبی نمانید موتر کاماز منتظر پنچری ایستاد است.

>>>   حامد رهگذر:
بعد از بركناري آقاي جاهد، صالح توقع داشت كه وزير داخله شود، اما لابي آقاي برمك قوي بود و اينجا هم ناكام ماند.
حرف هاي شان در پروگرام سياه و سفيد در باره اينكه سربازان ما به كسي سلامي مي زنند كه خاك جبهه به شانه اش ننشسته متوجه آقاي برمك بود.
گفته هاي وجود دارد كه اکنون آقاي صالح علاقه دارد كه شهردار كابل تعيين شود، به اميد اينكه در اين كار موفق شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است