سنگ اندازی هایی که به نفع نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۵    ۱۳۹۶/۱۰/۷ کد خبر: 143867 منبع: پرینت

وقتی شرایط آماده ی پذیرش کسی است، حسادت و عناد در برابر آن جز تیشه زدن به ریشه ی خود چیز دیگری بوده نمی تواند. خلای رهبری پس از مارشال فهیم با محوریت عطامحمد نور در حال پر شدن است این را تجربه ی تاریخی ما هم می گوید وضعیت ما هم حکم می کند و مردم ما هم پس از این همه افتادن و برخاستن به همین نتیجه رسیده اند.

طبیعی است که این واقعیت به مذاق عده ای خوش نمی خورد زیرا این واقعیت در برابر خود بزرگ بینی خلاف واقع ایشان قرار می گیرد در حالیکه جناح اشرف غنی منحیث طرف باید در برابر واکنش های نور اعلان موضع بکند جناح دیگری که از آدرس همین آقای نور به نیمه ی قدرت رسیده خود را به آب و آتش می زند چون می داند که با طلوع نور نابود می شود.

فکر می کنم برای مردمی که برای احقاق حق و دریافت جایگاه شایسته شان هیچ چیزی جز یک محوریت مناسب کم نداشتند حالا به این نتیجه رسیده اند که این آدرس جدید می تواند محور بلخ باشد که ظهور می کند. به نور در قدم اول ثبات و ایستادگی روی موضعی که گرفته را پیشنهاد می کنم و بعد بسیج با برنامه ی همه نیروهایی را که از گذشته تا امروز با ایشان در یک داعیه ی بزرگ ملی شریک بوده اند و ضمنا برخورد سنجیده شده و هوشیارانه با وقایعی که در فاز مذاکره و یا مناقشه با سایر طرف ها به خصوص حکومت پیش می آید.

از دوستان و عزیزانی که به نحوی در رقابت با نور اقدام به تخریب وجهه و موقعیت او می‌ کنند می رسانم که اول تلاش های تان به جایی نمی رسد و بعد به نفع مردم نیست. مردم همه ی شما را با کارکردهای تان خوب می شناسند و بین صداقت و موثریت شما و استاد عطا تفکیک و مقایسه ی لازم را کرده اند.

صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
نظرات بینندگان:

>>>   صالحی دوپشته ودورویه است هر طرف که آب سر بالامیرود همان طرف این هم روان است امکان دارد هردورااز دست بدهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است