وزیر انرژی و آب را قربانی توطیه خارجی نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۶/۱۰/۹ کد خبر: 143913 منبع: پرینت

منافع ملی را فدای سلیقه‌ ها و مصلحت‌ های فردی نکنید. خبر جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر انرژی و آب را شنیده و به شدت نگران شدم به دلایل ذیل:

- یکی از وزرایی است که تجربه و تخصص اش با حوزه کاری اش مرتبط است.

- گزینش اش برای وزارت هم بر مبنای تخصص بوده نه مصلحت های گروهی و قومی.

- در وقت کم کار زیادی انجام داد. دیدگاه کلان برای وزارت ترسیم نمود، استفاده از منابع را در اولویت قرار داده و برایش برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت تدوین نمود، ظرفیت آبی کشور را سروی نموده و جغرافیای آب را تدوین نمود. دانش حقوقی آب را تولید نموده و در روشنی آن نقشه راه استفاده از آب های فرامرزی را ترسیم نمود و ...

شاید کمبودهایی نیز در کار باشد که من از آنها اطلاع ندارم و وکلای محترم به مقتضای کارشان بهتر می دانند اما من به عنوان محقق این عرصه مهم نگران آن هستم که کمبودی های اندک دست مایه توطیه های کلان خارجی قرار نگرفته باشد چون آب یکی از عرصه های اصلی تقابل منافع افغانستان با همسایگان می باشد!

نجیب آقا فهیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر انرژی و آب
توطیه خارجی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر کمیشن کاران وزیر برق را استضاح سازند این صد فیصد کار همسایه هاست باید دروازه این کمشن خانه را با سمنت و پولاد آبدیده بست !

>>>   میانه وزیر آب و برق با غنی خوب نیست اینرا همه میدانند مگر در جمله وزرا یگانه شخص لایق است اما این وطن لایق کار ندارد چاپلوس و رشوت خود بهترین است.

>>>   شورای ملی اشخاص و طن دوست و وطن پرست رانمیخواهند باید همه مانند خود وکلا خاین و دزد و وطن فروش و خود فروش و قاتل و رشوت خور باشند
یصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است