مشرف: زرداری در ترور «بی نظیر بوتو» دست داشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۶/۱۰/۹ کد خبر: 143922 منبع: پرینت

«پرویز مشرف» ضمن رد کردن اتهامات وارده از سوی حزب مردم اعلام کرد تمام مدارک موجود نشان می‌دهد که قاتل بی‌ نظیر بوتو شخص « آصف علی زرداری » است.

به‌گزارش اکسپرس نیوز، رییس جمهور سابق پاکستان ضمن رد اتهاماتی که از سوی «بلاول بوتو» به او وارد شده بود آن را تلاشی برای فرار از واقعیت دانست.

مشرف تصریح کرد: نواز شریف و بلاول بوتو دست‌ به‌ دست هم می‌ خواهند به ارتش پاکستان فشار وارد کنند و از این رو باز هم داستان ترور بی‌ نظیر بوتو را مطرح می‌کنند.

وی گفت: چه کسی از بی‌ نظیر بوتو خواسته بود که سرش را از ماشین خارج کند؟ چه کسی شاهد عینی ماجرا را به قتل رساند تمام اینها نشان می‌دهد که زرداری در این ترور دست داشته است.

فرمانده سابق ارتش پاکستان اضافه کرد: حزب مردم بدون اینکه دلیل ارایه کند صرفا دیگران را متهم می‌کند ولی اگر بخواهیم به صورت واقعی دادگاهی تشکیل دهیم در پرونده قتل بی‌نظیر بوتو خود آنها بیش از دیگران متهم خواهند شد.

وی تاکید کرد: دولت من به‌ صورت کامل موارد امنیتی را در خصوص بی‌ نظیر بوتو رعایت کرده بود ولی این اعضای حزب مردم بودند که پس از ترور او متواری شدند.

در حالی که حدود 10 سال از زمان قتل بی‌ نظیر بوتو می‌گذرد، حزب مردم پاکستان با برجسته کردن پرونده قتل او، باز هم پرویز مشرف را متهم اصلی ترور بزرگ‌ ترین سیاست‌ مدار زن پاکستانی دانست.

از سوی دیگر پرویز مشرف به بهانه بیماری پاکستان را ترک کرده و در امارات به سر می‌‌برد، و این خود باعث شده تا احزاب سیاسی هر از گاهی به او بتازند و اقدام او را فرار از چنگ قانون بدانند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
ترور
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است