مراکز خیانت فاشیست ها را بشناسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۶/۱۰/۹ کد خبر: 143925 منبع: پرینت

فاشیست ها سه نهاد دولتی را جهت حاکمیت تک قومی و طرد دیگر اقوام در انحصار خود گرفته و به مراکز خیانت مبدل کرده اند.

1) ریاست ثبت احوال نفوس: این ریاست آمار واقعی را پنهان و آمار غلط و خودبافته را گزارش می‌ دهد. این ریاست پشتون ها را اکثریت و دیگر اقوام را اقلیت معرفی می کند تا حاکمیت انحصاری پشتون ها را بنام قوم اکثریت یک امر طبیعی و عادی وانمود کنند.

2) اداره توزیع شناسنامه های برقی: این اداره را در انحصار گرفته اند تا با درج هویت جعلی افغان برای همه از افشای فیصدی واقعی اقوام جلوگیری کنند و بنام قوم اکثریت هویت و حاکمیت خود را بر ملیت های بومی تحمیل کنند.

3) کمیسیون ‌به اصطلاح مستقل انتخابات: در این کمیسیون متعصب ترین افراد پشتون و فروخته شده ترین افراد غیر پشتون را جابجا می کنند تا زمینه های تقلب را از قبل مهندسی کنند و پیروزی متعصب ترین نامزد پشتون و ناکامی نامزدان غیر پشتون را قطعی سازند.

رستگار دهگان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیانت
فاشیست ها
نظرات بینندگان:

>>>   شوونیزم قبیله آفتابش لب بام است

>>>   ازین دم بریده ها شکی نیست که برای کسب دوام قدرت شان از هر در خیانت کار گیری کنند نه بقول انها اعتبار است ونه به قرار شان ونه بسوکند شان اینها تا اخرین لحظه کوشش میکنند بهر وسیله ایکه میشود باید قدرت دولت را در دست داشته باشند اما اکثریت مردم هم در صدد ان هستند تا دیگر به قدرت خواهی خاینین قدرت خواه خاتمه دهند و دور نیست که بساط این خاینین از قدرت بر چیده گردد .

>>>   بیا که تو را هم مامور رتبه ۶ گرفتن باز از خوشحالی زردک میخوری ههه

>>>   همه این گفته ها حقیقت دارد.انکار ناپذیر است هیچ وجدان بیدار انکار کرده نمیتواند.
عبید.

>>>   شما ندانسته اید که یک مرکزی دیگر را نیز بوحود اوردند کا ان اداره مرکزی احصائیه افغانستان می باشد بیشتر از 60 میلون دالر در این اداره مصرف رسیده است اما رقم نفوس تا حال معلوم نیست ایا این پول ها کجا مصرف شده

>>>   این فاشیستها دنیا را به زانو دراوردند ولی شما هم دمبک میزنید ؟؟؟بیغم باشید کشمش جورتان میکند ! زود زود پکه بزنید!اخرهم ریختان میرود!
یادگار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است