تاریک اندیشان زندگی را تباه کرده اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۰    ۱۳۹۶/۱۰/۹ کد خبر: 143943 منبع: پرینت

صحنه های مرگبار حملات تروریستی تاثیرات زیادی روی روحیه مردم می گذارد. گرچه جنایت کابل را همه محکوم کردند و آن را ضد بشری خواندند. سخنگوی حکومت جنایت را مایه همبستگی و وحدت مردم دانست یعنی اینکه هر چه جنایت بشتر شود ما متحدتر می شویم.

نیت درست است اما صورت بیان و زبان نادرست است. بجای اینکه گفته شود جنایت تبهکاران سبب وحدت ما می شود یعنی اینکه مردم برای وحدت به جنایت بشتر احتیاج دارد باید نیروهای امنیتی درس بگیرند و حکومت تدابیر داشته باشد و نگوید که خوب جنایت‌ ها در پاریس لندن و نیویورک هم رخ می دهد. باید قبول نماییم تدابیر برای حفاظت از جان مردم را نداریم و موفق نیستیم و عراق سال های 2005 تا 20011 را تجربه می کنیم.

البته مردم هم غافل اند گو اینکه غفلت نیروهای امنیتی و ندانم کاری حکومت مردم را نیز غافل ساخته اند. زمامداران مساجد، زمامداران نهادهای فرهنگی و اجتماعی متوجه اطراف شان نیستند مردم را جمع می کنند و دل شان خوش است که برنامه گرفته اند. رویداد کابل مثل وقایع خونبار گذشته ناشی از غفلت حکومت و ناشی از غفلت مسوولان نهاد فرهنگی بوده است ما قربانیان بی رحمی تروریست‌ ها و قربانی غفلت خودمان هستیم.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات تروریستی
غفلت مسوولان
نظرات بینندگان:

>>>   سوال همه ما درین است که چرا همین ترورستان در محافل و مجالس گرفته شده گلبدین حکمتیار رهبر تنظیم حزب اسلامی رخ نمی دهد که همیشه دیده شده در محافل و مجالس دیگران صورت میگیرد و هم این سوال است که ترورست حمله انتحاری چگونه و به چه ترتیب در عالم نا بلدی خودرا از چنین مجالس و محافل کدام اعلان تلویزیونی و رادیویی هم نشده خبر میگردد و در عالم نا بلدی از دور ترین جای خود را میرساند و خودرا میکفاند و صد ها انسان را شهید و مجروح میکند پس واضح است که از داخل با تروررستان در تماس هستند و همکاری میکنند واز روزیکه گلبدین بنام مصالحه از جانب ارگ در شهر کابل اورده شده چندین حملات انتحاری و انفجاری بزرگ و دقیق با دادن تلفات بیشتر مردم و خسارات بیشتر مالی از جانب تروررستان صورت گرفته است .

>>>   دیگر نوشته هایت بی ... ولی گفته اخرت موافقم که غفلت مردم ... ! مردم افغانستان مستحق مردن.. ذلیل شدن .. تحقیر شدن و توهین شدن هستن ... در این مورد تحقیق کن ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است