به نور بگویید که از خود بپرسد چقدر راست می گوید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ کد خبر: 143990 منبع: پرینت

شما صحبت هاى اخیر او را شنيديد او يک بار هم از تغیير نظام و به چالش كشيدن اقتدار قبيله سخن نگفت تمام حرف هايش مى چرخيد به چند خواست گروهى و شخصى يعنى بعد از من والی بايد فرد من و وابسته من باشد، چند سفارت و معاونيت در اينجا و آنجا، نماينده ما در اين بخش و آن بخش. شما در تمام سخنان اش يک حرف از خاتمه بخشيدن فاشيزم و شونيزم قبيله نشنيديد شما يک كلمه از حق و عدالت اجتماعى نشنيديد و به همينگونه در ساير عرصه ها.

فرض كنيد فردا غنى اين خواست هاى شخصى و گروهى را پذيرفت بعد چه خواهد شد عطا دوباره والی و غنى هم سر قوماندان و باز مزار خواهد آمد و فرش هاى سرخ فرش پايش خواهد شد. عطا هم هراس خود را دارد با كنار زدن اش در عدم قدرت حكومتى خطرهاى زيادى او را تهديد خواهد كرد، منبع سرمايه اش سرد خواهد شد و پرونده سازى ها عليه اش درست و يا نادرست آغاز خواهد شد و سرانجام از نفوذ اش كاسته خواهد شد و نقشى برايش در آينده ى سياسى قايل نخواهند شد.

جالب اين است عطا اكنون مردم را از داعش مى ترساند اما در دو قدمى اش در قندوز و بغلان تاجيكان را كشتند اما او يكبار به مردم تسليت نگفت جاى آن شوراى پشتون ها و منار جلاد چون مهمند را بلند كرد. حرف من اين است كه از او جبرا حمايت كنيد اما در عين زمان او را ترغيب كنيد تا به حافظه اش مراجعه كند و وقتى به آیينه مى بيند به خود بگويد و از خود بپرسد كه چقدر راست مى گويد و چقدر به تاجيكان وفادار است.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   من هیچ اعتبار ندارم به شخص عطا

>>>   فــــکــــر هـرکس به قـــدر همت اوست

>>>   یک جیزی خوگفت چرا دیگران درزیر چپن کرزی وغنی خذیدن چیزی درمورد وضیعت موجود نمیگویند
توسلام کیستی ازکدام این خذیدگی ها هستید. "احمدرشید"
جوزجانی

>>>   جالب بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است