با مردم رفتار مسولانه داشته باشیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ کد خبر: 144004 منبع: پرینت

انفجارهای ترسناک و خونبار به مراکز فرهنگی و اجتماعات مردمی مایه دلسردی مردم از وطن، حکومت و زندگی شده است. حکومت در قدم اول مسوول زندگی و جان مردم است اما وقایع هولناک در طی یک سال اخیر نشان داد که حکومت توانایی حفاظت از جان مردم را ندارد. حکومت و رهبران سیاسی تنها اعلامیه داده و جنایت را محکوم کرده اند.

در جنایت مرکز فرهنگی تبیان غفلت و شهرت طلبی برگزارکنندگان دخالت داشته است. تلاش و بازرسی بدنی در کار نبوده تروریست وارد سالن اجتماعات می شود و خود را منفجر می کند نظیر آنچه که در باقر العلوم، مساجد امام زمان (ع)، برچی و خیر خانه اتفاق افتاد با بررسی دم دروازه می شد جلوی فاجعه را گرفت.

مسوولان محترم نهادهای فرهنگی، متولیان مساجد غرور و شهرت طلبی و مانور دادن را کنار بگذارند و با جان مردم مسولانه برخورد نمایند و برای مراسم شان تدابیر بگیرند تا ازکشتارهای هولناک گروهی جلوگیری نمایند.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسوولان
حملات
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
من هم شخص را اينجا مخاطب قرار داده ام . عدالتخواهى قوم پرستى نيست ، قوم پرستى آن است كه قوم خود را بر تر از ديگر اقوام بدانى و حق حكمراوايى را تنها حق قوم خود . يك قوم سه سده است كشور را حق خود مى داند ، نام كشور ،،پول ، درفش ، سرود ملى ، تمام واژه هاى رسمى و نامگذارى ها ووووووو را فقط به خود اختصاص داده است و اكنون مى خواهند نام اوغان را هم بر همه به زور تحميل كنند !
ما كى مى گويم ما همه مساوى ايم و برابر !

>>>   Raheel
هویت فروشان و آنهایی را که از هویت و عزت خود و مردم خود دفاع می کنند، از دربار تا بازار و از مجلس نمایندگان تا سنا باید دنبال و نشانی کرد. همنوایی با این تحمیل حساب خودش را دارد؛ خاموشی در برابرش این تجاوز جنایتکارانه نیز کمتر از همنوایی با جنایتکاران نیست.
تنها ایستادگی در دفاع از منافع جمعی است که می تواند معیار شرافت و عزت کسی باشد- برای منافع شخصی هر موجود جانداری می تواند بجنگد!

>>>   حمد یاسینی زاد
افغانستان از تهداب خراب است
از اول تا امروز همه حکام این کشور ذره ای به فکر ترقی و پیشرفت نبودن همه ای شان در فکر خویشخوری چپاول دارایی عامه قوم پرستی بوده اینجاست که کشور روز به روز خراب و خرابتر شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است