صالح: حکمتیار لانه پرورش تروریزم بنا کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ کد خبر: 144011 منبع: پرینت

یک گروه از شورای ملی و جامعه مدنی از توقیف‌خانه‌های دولت بازدید و فهرست تمام متهمین را بررسی کنند.

امرالله صالح رییس پیشین امنیت ملی در واکنش به رد اظهاراتش از سوی سخنگوی حزب اسلامی می گوید که بار دیگر به اطلاع مردم افغانستان می رسانم که بیش از 20 تن از داعشیانی که در قید حکومت بسر می برند رابطه تازه و قبلی با گروه حکمتیار دارند.

گفتنی است که سخنگوی حزب اسلامی در واکنش به این اظهار صالح با ادبیات پیشاوری و بسیار پرخاشگرایانه معلومات وی را درخصوص رابطه حکمتیار با داعشیان رد کرد.

رییس پشین امنیت ملی بیان کرد که اگر این ادعا بی اساس است، باید یک گروه از شورای ملی و جامعه مدنی از توقیف‌خانه‌های دولت بازدید نموده و فهرست تمام متهمین را بررسی نمایند و این هم مهم است که مردم در جریان قرار گیرند که چه تعداد از متهمین با مداخلۀ مستقیم حکمتیار رها شده‌اند.

وی خطاب به دولت گفته است که آیا حکمتیار تسلیم شده و صلح کرده است یا اینکه زیر نام صلح لانه پرورش تروریزم در دارالامان بنا کرده است؟

گفتنی است که مطابق توافقنامه صلح میان حزب اسلامی و حکومت، این حزب می بایست تمام تجهیزات نظامی افرادش را به دولت می سپرد اما اینکار تاحال از سوی حکمتیار و حزبش عملی نشده و این اقدام باعث نگرانی مردم و نمایندگان آنها در مجلس شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   سازمان های ISI .CIA و موسادکه سالها گلو را تامین مالی و تسلیحات کردند حال میخواهند که گلو پیش از مرگش وظایف خود را تکمیل کند.

>>>   امیر حزب هر روز به فرماندهانش امر میدهد تا بیخ و ریشه جمعیت را در هر جا بکنند و در عین وقت آماده همکاری با اشرف غنی در انتخابات باشند.

>>>   این سوال را باید مردم از دولت بکند که چرا اینطور است ایا این خود تروریست پروری نیست. حزب با دندان مسلح نه که باز خیال قتل عام ۷۰ هزار دیگر را به سر دارند. این بار حکومت هم یار و یاورش خواهد بود. وای بر ما مردم بی دفاع !

>>>   همین گفته های مردم کاملا با عملکرد ارگ در برابر خواست گلبدین حکمتیار مبنی بر رهایی محبوسین ان باند و تعدادی از باند داعش را ثابت میکند که گلبدین با همکاری ارگ در صدد نا امنی در کشور بدستور ای اس ای است در حالیکه گلبدین نه تعداد افراد اش معلوم است ونه انها سلاح های شانرا بدولت تسلیم داده ونه موثریت تسلیمی گلبدین و افراد بانداش در کار تامین امنیت دیده شده حالانکه از ورود قدم ناپاک گلبدین جاسوس ای اس ای به شهر کابل نا امنی و حملات انتحاری ترورستی بیشتر از پیش بیشتر و بیشتر شده چگونه ارگ ریاست جمهوری افرادهمکاران ترورست و خاین را بنام افراد گلبدین از حبس رها میکند .

>>>   صالح كمي بيسواد است، و بايد ميگفت كه ارگ و متحدانش پرورنده دشمنان افغانستان است، چون حكمتيار شريك اشرفو است، در غير آن ملت هيچ وقت حكمتيار را بدون محاكمه و مجازات نميگذاشتند، ولي أمريكا و ارگ كابل وي را جهت پياده كردن أهداف بعدي شان با دادن مكافات و امتيازات به باد آورده بالاي گرده هاي ملت سوار كردند.

>>>   صالح یک ...است و شرم ندارد میګویند دیوانه را ګفت در ...درخت سبز کرد ګفت در سایه اش مینشنم حالا صالح از همان دیوانه ها است همه میداند که این ...چی بود که نکرد و کجاست ان چشم که حیا داشته باشد

>>>   به پخش کننده متن فوق!
یک نفر که فعلاً در آلمان است، قسم خورد و گفت که او امرالله صالح را دوبار ...است.
حالا خدا میداند که این خبر چقدر حقیفت دارد.
علی بابا

>>>   گلو جان داعش غدار باشد
مریض و قاتل و خونخوارباشد
وطنداران گلبدین خائن
امیر حزب آدمخوار باشد

>>>   زنده باد حزب اسلامی این دشمن اساسی جمعیت چای ناخورده!

>>>   جناب صالح اجند ایران است، و هیچ وقت نمی خواهد در افغانستان آرامی و همه اقوام دور هم زنده گی کنند، و نقش اش در کشور ایجاد فتنه و تفرقه بین اقوام کشور عزیز ماست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است