آمریکا در افغانستان بازی دوگانه می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۳:۱۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ کد خبر: 144025 منبع: پرینت

غربی ها در واقع توازن حمایت را از تروریست ها در افغانستان و حکومت متعادل نگه می دارند. نه آنقدر تروریست ها را قوی می کنند که آنها مسلط شوند و نه دولت را آنقدر قوی می کنند که تروریست ها از بین بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، زلمی زابلی عضو مجلس سنا در برنامه «مثبت و منفی»در خصوص کارکرد آمریکا در افغانستان بیان داشت: می دانیم که آمریکایی ها برای چیزهایی که اعلام کرده اند نیامده اند. چرا که از وقتی که آمریکایی ها به افغانستان آمده اند هم فعالیت های تروریزم چندین برابر شد، هم مواد مخدر و تولید آن افزایش یافت و هم فساد بسیار گسترده شد.

این عضو سنا، معتقد آمریکا در اینجا بازی دوگانه می کند و افزود: تروریست ها و خصوصا در حال حاضر داعش از جانب غربی ها است که حمایت می شوند. غربی ها در واقع توازن حمایت را از تروریست ها در افغانستان و حکومت متعادل نگه می دارند. نه آنقدر تروریست ها را قوی می کنند که آنها مسلط شوند و نه دولت را آنقدر قوی می کنند که تروریست ها از بین بروند. این نگه داشتن تعادل باعث می شود که آتش جنگ همیشه افروخته باشد و در این میان غربی ها هم به برنامه های خود برسند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است