استیضاح وزیر انرژی و آب توطیه سیاسی بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۴    ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ کد خبر: 144076 منبع: پرینت

شماری از وزیرانی که خواست های شخصی شان از سوی وزیر انرژی و آب رد شده است برنامه استیضاح را راه اندازی کرده بودند.

غلام فاروق مجروح عضو مجلس نمایندگان در خصوص استیضاح وزیر انرژی و آب در مجلس گفت: حلقاتی در پی دسیسه علیه علی احمد عثمانی هستند.

مجروح می گوید: شرکت های مافیایی که نتوانستند کار کنند و قراردادهای شان از جانب ریاست جمهوری فسخ شده است در صدد هستند در تبانی با برخی از نمایندگان، وزیر انرژی و آب را سلب اعتماد کنند.

مصرف کمتر از 60 درصد بودجه وزارت انرژی و اب و کم کاری در شماری از پروژه های ساخت بندها از جمله علت هایی گفته می شود که پای وزیر انرژی و اب را به نشست استیضاح مجلس کشانده است.

گزارش هایی هم وجود دارد که اخیرا میان وزیر انرژی و اب و رییس جمهور درباره استخدام برخی از کارمندان و مشاوران و نیز ساخت چند بند اختلاف هایی به میان آمده است.

گفتنی است که عثمانی در جلسه استیضاح امروز دوشنبه 11 جدی 96 مجلس نمایندگان حاضر شد و پس از پاسخگویی به سوالات نمایندگان دوباره رای اعتماد گرفت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر انرژی و اب
استیضاح
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد وزیر فعال وصادق وطن دوست.
غیاثی ازکاپیسا

>>>   شرکت مافیایی هیوادوال که رییس اش یکی از غارتگران کابل بانک است و پروژه اش به دلیل ناکارامدی و عدم توانایی انجام کار فسخ گردید می خواست با اقدام های مافیایی خود وزیر را برکنار کند که با درایت نمایندگان موفق به اینکار نشد.

>>>   این کمیشن کاران درد سر مردم وحکومت هستند اینها هم کم از داغش نیستند داغش از بیرون می جنگد اینها از داخل

>>>   به نظر من باید این وزیر اب وبرق رد می شود زیرا در پلا ن 1396 در ولسو الی های کابل در حدود سه سا ل می شود پایه های برق نصب شده اما یک ترانسفارمر حریداری کرده نمی تو ااند تا این سا حات نزدیک شهر صا حب برق شود

>>>   استيضاح اين وزير و امثالش توطئه نه بلكه خيانت ملي يك عده بي علم و بي عمل بنام نماينده ملت است، و انشاءالله بزودي در هر دو جهان رو سياه در مقابل ملت و خدا شرمنده ايستاد ميشوند. بحال بيائيد.

>>>   وکیلان پاکستان پرست و ایران پرست نظر به امر باداران شان اقای عثمانی را اسیظاع کردند روی خودرا سیاه کردند این وکیلان وطن فروش و خود فروش
بصیر نظری

>>>   علیه عثمانی از داخل ارگ توطیه و بالاخره مورد تاخت و تاز حلقه های ما فیای قرارمیگیرد همه میدانند که ریس جمهور با وجود شایستگی عثمانی که به حق لایق ترین وزیر در کابینه است خوشش نمی آید به خاطر که دانشمند است و آغا بلی گوی نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است