کدام تعهد و میثاق حکومت با آمریکا عملی شده است؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ کد خبر: 144084 منبع: پرینت

رییس جمهور می گوید، نود و هفت درصد تعهدات میان آمریکا و حکومت وحدت ملی تحقق یافته است.
به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)،داوود اساس عضو پیشین مجلس سنا در برنامه «مثبت و منفی» گفت: اینکه رییس جمهور می گوید 97 درصد توافقنامه عملی شده است کاملا دروغ است. توافقنامه همان یک درصدش هم که به نفع افغانستان است تا بحال عملی نشده است. اگر تعهدات میان آمریکا و حکومت که همه اش بهبود امنیت بود انجام شده است چرا وضعیت روز بروز بدتر می شود؟

وی افزود: هلمند در این دوره در آستانه سقوط قرار گرفت. حالا هم یکی دوسال است که در دست مخالفان است. قندوز هم تابحال محاصره است. حکومت می گوید ما فساد را از وزارت داخله و دفاع جمع کرده ایم. چگونه جمع کرده است؟ در حالی همه می دانیم که همچنان پابرجا است.

اساس می گوید: کاری که حکومت در این سالها کرده است این است که همان نود و هفت درصد را باداری آمریکا و غربی ها را به خوبی انجام داده است و مردم را در این راه قربانی آنها کرده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   در جواب امریکا که ترامپ گفته است که امریکا احمق بود که چند ملیارد دالر را به پا کستان در 15 سال داده بر عکس یکی از جبر نگاران پا کستا ن اظهار نمود که امریکا همین پول را به خاطر این داده بود که امریکا داخل افغا نستان شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است