عثمانی: صلاحیت های وزیر را برای خودش بگذارید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ کد خبر: 144123 منبع: پرینت

با مراعات تمام انضباط حکومتی از بزرگان گله دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب روز دوشنبه 11 جدی 96 در جلسه استیضاح خود در نشست علنی مجلس نمایندگان از بزرگان حکومتی گله کرد.

عثمانی بیان کرد: با مراعات تمام انضباط حکومتی می خواهم از بزرگان گله داشتم باشم؛ شما وزیر را معرفی کردید و نمایندگان نیز به او صلاحیت و رای اعتماد دادند؛ اگر چه که رابطه ها در حال بهتر شدن است اما صلاحیت های وزیر را به خودش واگذار کنید.

وزیر انرژی و آب که با امضای بیش از 50 نماینده به جلسه استیضاح خوانده شده بود سرانجام با 124 رای اعتماد در پست خود باقی ماند.

گفتنی است که سال ها از سرازیر شدن میلیون ها متر مکعب آب کشور به کشورهای همسایه همچون ایران و پاکستان می گذرد و هرچند که تلاش ها برای ساخت آبگردان صورت گرفته اما مداخلات غیر مستقیم برخی از کشورها سبب شده است که پروژه های بندهای برق عملی نشوند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر انرژی و اب
استیضاح
نظرات بینندگان:

>>>   در مورد ساخته نشدن بندها خطرناک تر از مداخلات کشورهای همسایه مداخلات و توطئه های افراد داخلی بخصوص افرادی در ارگ که به همه چیز به دید قومی می نگرند. فاشیستهای ارگ نشین تمام پروژه ها را در کمیته خود ساخته تدارکات ملی به بهانه های واهی سبوتاژ می کنند. غنی و سایر فاشیستان نخواهند گذاشت حتی یک پروژه زیربنایی مناسب در مناطق غیر پشتون نشین اجرا گردد.

>>>   50 نماینده مفسد خجالت بکشید شرم بکشید حق بجایش باقی ماند وشما باطل های مفسد بی ابرو وبی عزت شدی شرم تان باد مفسدین
غیاثی کاپیسا

>>>   روی فاشیست ها و جاسوسان خارجی سیاه شد.
عثمانی اگر خدمت کرده باشد با سر بلند وظیفه اش را اشغال کرد.
فاشیست ها بدانند که جز از سرافگندگی و خجالت چیزی نصیب شان نمی شود

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک
هيچ ارزشى بالا تر از هويت تان نيست به هيچ قيمتى اجازه ندهيد تا فاشيست ها در تبانى با معامله گران تاجيك ، هزاره و ازبيك واژه ( اوغان)را تحميل كنند .
اگر مردمى و تبارى شايسته يى واژه يى اوغان باشد آن پشتون ها اند, به حكم تاريخ و علم تبار شناسى تنها پشتون ها افغان اند و افغان ها پشتون .
هزاره و تاجيك و ازبيك و ايماق و هندو و......افغان نيستند .ملت ها با فرمان ساخته نمى شوند ، ملت ها در يك روند تاريخى -سياسى شكل مى گيرند و حاجت به فرمان ندارد .
فاشيست ها و شوؤنيست هاى قبيله گرا ديوانه وار تاريخ جعل مى كنند و حال مى خواهند ملت جعلى هم بسازند .

>>>   Saboor Raheel
امروز نشانی، فردا محاکمه مردم!
یک وکیل حق ندارد مطابق خواست شخصی خودش در مجلس رای موافق یا مخالف بدهد. وکیل در پارلمان وظیفه گرفته است که از حقوق و خواستهای مردمش دفاع کند. وکالت مسوولیت است نه امتیاز.

وکیلی که نتواند خواست اکثریت موکلین خود را درک کند و یا مخالف خواست آنها در مورد مسایل بزرگ ملی رای بدهد، هرگز بخشودنی نیست. نام چنین اشخاص در تاریخ سیاسی و اجتماعی مردم با خط درشت ثبت خواهد شد.

این وکیلان و هرکسی که در موقع نام و ننگ در سنگر منافع و خواستهای مردم خود ایستاده نشده است در حقیقت خود را و هویت خود را فروخته است. اینها به نام خودفروخته و خاین به ملت ثبت تاریخ و به زودی از سوی مردم به محاکمه کشانده خواهند شد. محاکمه مردم قاطع و حتمی است. تاریخ گواه است!

شاید این وکیلان هنوز فرصت داشته باشند که اشتباه شان را جبران کرده و به صف مردم خویش بپیوندند،‌ اما فردا دیر خواهد بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است