از توقیف حکمتیار در دبی، تا عزیمت به عربستان
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ کد خبر: 144142 منبع: پرینت

گلبدين حكمتيار رهبر نام نهاد اسلامی افغانستان زمانيكه از كابل به ميدان هوايي دوبي مي رسد، توسط پوليس سرحدى دبي توقيف مي شود، علت توقیف، موجودیت دو‌ پاسپورت با دو نام و یک نشان چشم در سیستم سرحدی امارات متحده عربی گفته شده است.
مسوولی كه پاسپورت را كنترول مي كند با نشان چشمی كه از حكمتيار مي گيرد مي داند كه ٦ سال قبل، آقاي حكمتياز با پاسپورت پاكستاني وارد امارات متحده عربي شده است.
بعد از تماس معصوم استانكزي رییس امنیت ملی افغانستان و پا درمياني نماينده سفارت أفغانستان در دبي، حكمتيار دو باره رها مي شود.

بدنبال سفر گلبدین حکمتیار به ترکیه در روزهای گذشته برخی منابع خبری در رسانه های ترکیه اعلام کردند که رهبر حزب اسلامی افغانستان نتوانسته نتایج مناسبی از سفر خود به استانبول داشته باشد.
در همین رابطه روزنامه صباح چاپ استانبول بیان داشته که حکمتیار در این سفر خواهان دیدار با جنرال دوستم و همچنین دریافت کمک پنج میلیون دالری ترکیه برای تقویت حزب خود و حضور فعال در عرصه انتخابات پارلمانی سال آتی شده است که گویا با درخواست وی موافقت نشده و دست خالی از این سفر بازگشته است.
به گفته این روزنامه ترک زبان، حکمتیار پس از ناکامی در ترکیه قصد دارد در روزهای آتی جهت اخذ کمک مالی به عربستان سفر نماید.
برخی کارشناسان بر این باورند حکمتیار قصد دارد با برخی اقدامات و موضع گیری های قومی و سیاسی و ارایه مواضع ضد ایرانی در روزهای پیش رو توجه عربستان را به خود جلب کرده و کمک های مالی بیشتری را از آن کشور جذب کند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


حکمتیار دبی افغانستان امارات متحده عربی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
دبی
نظرات بینندگان:

>>>   گل بی بی رفه بود ترکیه وقصد داشت پنج ملیون دالر برایش بدهند اما ترکها اورا دست خالی واپس فرستادتند
اما پاکستان در طول پانزده سال 33 هزار ملیون دالر از امریکا گرفت حالا کی ضرر کرد گلبیدین یا پاکستان ؟؟؟؟؟
اما شاید از عربستان با جیب پر برگردد

>>>   یعنی به این معنی که حزب اسلام پنج میلیون دار ندارد! پس معلوم است که به هیچ شبکه استخباراتی وابسته نیست

>>>   سعودي ميرود كه پولهاي وعده شده را بخاطر قتل هزاره ها و أهل تشيع جمع نمايد.

>>>   جالب است آقای غنی چشم پت از کود 91 ده ها ملیون دالر برای مصرف گلوجان امر میدهد وای بیغیرت پشت 5 ملیون خود را سر گردان میکند قابل باور نیست شاید زیر نیم کاسه کاسیه باشد وشای هم بخاطر جور کردن آرامگاه صوفی کرنکار پول زیاد ضرورت داشته باشد .

>>>   قيمت واسكت در پاكستان بالا رفته. امريكا هم پول نمى دهد به پاكستان. به همين خاطر پنج مليون دالر براى خريدارى واسكت به كار است.

>>>   گلبیدین مزدور آی اس آی پاکستان- سی آی ای امریکا- انتلجنت سرویس انگلیس است و تا مغز استخوان فاسد قاتل مریض روانی و جنایتکار است

>>>   یک عـرب چلتاری ترورست وشکم پرست گفته است:
شیخ اسلام، ابن تیمیه، گفته‌است که همانا ذات عرب بهتر از ذات عجم است؛ چه یهود، چه سریانی، چه رومی و چه ایرانی… و همانا بهترین نژاد عرب، خاندان قریش هستند

>>>   گلبیدین به هیچچ شبکه ئی بسته نیستچون جنرال حمید گل گفته بود:
من سوگند یاد میکنم که حقانی وگلبدین بیشتر از من پاکستانی هستند بنا تنها به آی اس آی بسته است

>>>   کسی را در شهر نمیگذاشتند میگفت اسپ مرا در خانه ای حاکم ببندید!!!
چهره ای منحوس اورا در همه جا ودر ترکیه شناخته اند ولی می اید تا با معاون صاحب اول ملاقات نماید وپول دریافت کند بهتر است اول ان پولهای فراوان ملت ترک در خارج را باسم جهاد ومجاهد گرد اورده حیفومیل نمود جواب گو باشد باز دیگر پول اگر لازیم بود برایش داده شود ویا لا اقل چیزی درینجا نصیبش نشد برای چند وقت از صبر وبردباری کار گرفته به خانه ای حریف رخت سفر نمی بستد وچهره ای روباه صفتی ودوروی خودرا اشکارا نمی کرد در گذشته ها این نیرنگ ها کار گر می افتاد همه دیگر این روش رنگ باخته وهمه از نفاق و دو روی متنفر شده اند انهای که باید پول بدهند نزد خود بر رسی وتحلیل دارند به کسی که خودرا نمیتواند حفظ نماید از او چه توقعی خواهند داشت!
مخوم سف الرحمن از تبر

>>>   پس دوزغ است که میگوید گلبدین 500 ملیون دالر دارد

>>>   عربستان جای همین تروریست ها و کور دلان است همه تروریست ها از عربستان سر براورده است داعشیان ، القاعده ، النصره و امثالهم. این مزدوران میدانند که کچکول گدایی شان در کجا خالی نمیماند.

>>>   هر روز مُشت گلبیدین بیشتر باز میشود

>>>   یک منبع پولیس دوبی گفته است وقتی چشم گُل توسط ماشین چگ میشد برخلاف سایر مردم ذره حیا دران چشم دیده نشد واین باعث تعجب پولیس شده

>>>   کسی گفت به گوانتانامو انتقال شده ؟؟؟

>>>   قابل توجه خواجه عبدالروف ابراهیم !
صرف برای امتحان بجز بشر دوست یک کمیشن کار دیگر را از مجلس توسط گارد های امنیتی ازجلسه بیرون بکش ببینیم چی میشود !
ر

>>>   گلبدین حکمتیار این جلاد کابل جاسوس پاکستان به صد ها ملیون دالر و خرید جایداد ها بنام های پسر و دختراش خریداری و ذخیره بخود کرده اما این حریص پول و قارون زمان حاضر میخواهد تا پول بیشتر و بیشتر بخود و خانواده اش ذخیره کنند که انشاءالله مانند قارون و فرعون که گلبدین پیرو انها است پولش با خودش غرق زمین میگردد و مردم از شر این منافق فرعون صفت نفاق افگن معتصب قوم و زبان در امان خواهند گردیدند من مطمین هستم که ولعید عربستان که اصلاحات را در پیش گرفته و میخواهد که روش اسلام معتدل را در عربستان سعودی بجای اسلام افراطی جاگزین کند گلبدین حکمتیار که یک شخص افراطی و خاین به اسلام است هرگز نه پولی را بدست خواهد اورد ونه حمایت انها را مانند ترکیه بی عزت و بی ابرو شده بر خواهد گردید.

>>>   اشتباه نکنید اگرپنجاه میلیون دالرهم داشته باشد باز برای انها کم است وباز به دنبال پول وحمایت به کشورهای دیگرمیرن تاخوش خدمتی خودرابه آنهاثابت کند.

>>>   آثار حیکیمی:
محافظان حکمتیار امروز راه را به روی وکلای مجلس با پیکا و راکت بسته اند تا نصاب مجلس تکمیل نشود و بحث بر سر رد فرمان غیر قانونی غنی، صورت نگیرد.
#احمد_شاه_فرید

>>>   Ayar
یک هویت فروش بدتر ازیک ناموس فروش شرفباخته است ، چه رسد که حتی بدتراز حیوانات که گله های خود درا رها نمیکنند

>>>   Tamkin
توانایی استاد عطا را بابت تبدیل نمودن یک بحران به یک فرصت برای مطرح کردن مسایل بنیادین در حوزه قدرت افغانستان باید ستود. او امروز مسایلی را مطرح کرد که معامله گران بی همت و مزدور در ۱۷ سال گذشته جرئت حتی دهن باز کردن در مورد آنهارا نداشتند. تغییر قانون اساسی و تقسیم قدرت بخاطر جلوگیری از متمرکز شدن آن به دست دیوانه های قبیله چون غنی چیزی است که هم خواست قهرمان ملی بود و هم خواست حوزه یی که استاد عطا امروز از آن نمایندگی می نماید.

>>>   Salam
حزب اسلامى بدون هراس از اوغان بودنش دفاع مى كند اما تاجيك هاى درون جمعيت حد اقل از هويت مادر شان و هويت كه خدا براى شان داده است جرات دفاع كردن را ندارند!

>>>   پول های خودش در تجارت های لندن و فرانکورت بند است.
پول مفت و ...پولی اتمر که باشد گلبیدین حاتم بخشی میکند.

>>>   پول اگر ازکیسه مهمان بودحاتم طی شدن آسان بود

>>>   سکرتر حکمتیار گفته است بعد از عربستان به لاسرائیل میرود چون اسرائیل پول دارد وهم شدیدا خلااف ایران است بنا با دست پر از اسرائیل برمیگردد

>>>   لطيف پدرام:
حكمتيار سرور دانش را قبول دارد اما دانشگاه را نه.

>>>   Mohammadi
راکتیار تروریست جهانی و خونخور مردم مظلوم افغانستان است و راکتیار تمام عمر خود را در خاک فروشی و ...فروشی و نوکری و جاسوسی و انتحار و انفجار و سر بریدن و کشتن انسان های بیگناه و منافقت و شیطنت گذرانده و بقی عمرش هم در همین کارهایش خواهد گذشت

>>>   پولیس دبی به گلبدین حکمتیار اجازه ورود نداد!
گلبدین حکمتیار رهبر نام نهاد اسلامی افغانستان زمانیکه از کابل به میدان هوایی دوبی می رسد، توسط پولیس سرحدى دبی توقیف می شود، علت توقیف، موجودیت دو‌ پاسپورت با دو نام و یک نشان چشم در سیستم سرحدی امارات متحده عربی گفته شده است.
مسوولی که پاسپورت را کنترول می کند با نشان چشمی که از حکمتیار می گیرد می داند که ۶ سال قبل، آقای حکمتیاز با پاسپورت پاکستانی وارد امارات متحده عربی شده است.
بعد از تماس معصوم استانکزی رییس امنیت ملی افغانستان و پا درمیانی نماینده سفارت أفغانستان در دبی، حکمتیار دو باره رها می شود.
بدنبال سفر گلبدین حکمتیار به ترکیه در روزهای گذشته برخی منابع خبری در رسانه های ترکیه اعلام کردند که رهبر حزب اسلامی افغانستان نتوانسته نتایج مناسبی از سفر خود به استانبول داشته باشد.
در همین رابطه روزنامه صباح چاپ استانبول بیان داشته که حکمتیار در این سفر خواهان دیدار با جنرال دوستم و همچنین دریافت کمک پنج میلیون دالری ترکیه برای تقویت حزب خود و حضور فعال در عرصه انتخابات پارلمانی سال آتی شده است که گویا با درخواست وی موافقت نشده و دست خالی از این سفر بازگشته است.
به گفته این روزنامه ترک زبان، حکمتیار پس از ناکامی در ترکیه قصد دارد در روزهای آتی جهت اخذ کمک مالی به عربستان سفر نماید.
برخی کارشناسان بر این باورند حکمتیار قصد دارد با برخی اقدامات و موضع گیری های قومی و سیاسی و ارایه مواضع ضد ایرانی در روزهای پیش رو توجه عربستان را به خود جلب کرده و کمک های مالی بیشتری را از آن کشور جذب کند.
شبکه اطلاع رسانی افغانستان

>>>   Rahguzar
تاجکان خلقی و تاجکان گلبیدینی خطر شان به مراتب بیشتر از هر فاشیست و متعصب به قوم تاجک ... اگر خداوند روز محاسبه را آورد نابودی نامردان داخله خانه فرضتر از دشمننان بیرون خانه است ..

>>>   Ayar
بنام قوم افغان چه کردیند تا ها که حلقوم پاره میکنید. آی شفاخانه درست کردیند ؟سرک دارند ، آب صحی دارند ؟ مکتب دارند ؟ مدرسه دارن؟ ؟ تعلیم درست دارند ؟
احمق ها روز میبینــــیم که بیشترین قربانی کام قوم میشه ؟ آیا دریباره هم منحیث افغان فکر کردی یا تنها جفیدن را یاد داری.
قوم خود ره برباد و تباه کردیند. از تعلی ، تربیه ، پیشرفت ، از تمام امکانات که در زندگی سهولت میآورد ملت بیچلره ره باز ماندید

>>>   Magazine
...در تازه ترین اظهارات خود گفته است که با گروه طالبان ارتباط وسیع دارد.

کابل‌مگزین: امنیت ملی چرا این جاسوس را به جرم هم‌دستی با دشمن مردم افغانستان دستگیر نمی ‌ کند؟!

>>>   Omar Ahmad Parwani.

#کمپاین_وکیلم_کجاست

یکی از وکلای پروان، اقای عبدالستار خواصی را با همکاری دوستان یافتیم.

دو نشانی از اقای خواصی در دسترس است

۱. نظر به اطلاع دوستان آقای خواصی بعنوان معاون گلبدین انتخاب شده و این نکته را در سفر اخیر خود به غوربند به مردم ابلاغ نموده. آقای خواصی در کنفرانس اخیر گلبدین که غیر پشتون ها را غیر مستقیم اخطار میداد نیز حضور داشت.

۲. زیر سایه وکالت و نمایندگی آقای خواصی از پروان، طالبان توانسته اند در مناطق تحت نفوذ او در دره غوربند صاحب پایگاه باشند و انجا نهاد سازی نموده مکتب و محاکمه بسازند.

یاد اوری: آقای خواصی بنام اسلام و اخوت اسلامی از مردم پروان رای گرفت اما برعکس با جریان های تفرقه انداز و برتری طلب همدستی نموده است.

>>>   اینها ان قدر کثیف هستند که به خاطره بقای خود دست به هر جنایتی می برند ۔ حبیب الله یوسف زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است