حرف ترامپ جنگ ساختگی در حوزه تبلیبغات است
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۹    ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ کد خبر: 144208 منبع: پرینت

موضع گیری های تازه دونالد ترامپ در برابر پاکستان با موج گسترده استقبال مقام های بلندپایه دولت افغانستان روبرو شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، رحمت الله بیژن پور آگاه مسایل سیاسی در برنامه «حاشیه خبر» در خصوص روابط واقعی پاکستان و آمریکا می گوید: من روابط امروز آمریکا و پاکستان را هنوز روابطی عادی و صمیمانه می بینم. ادبیات ترامپ ادبیاتی ساختگی است. چرا که ترامپ هرازگاهی اعلام می کند که ما پاکستان را تحت فشار قرار خواهیم داد، با ما صادق نیست، راست نمی گوید اما ما هچگونه منش کارکردی و راهبردی در این مساله نمی بینیم که تاثیرش را احساس کنیم.

بیژن پور، معتقداست کمک های میلیاردی از گذشته ها به پاکستان می شده و همچنان ادامه خواهد داشت و افزود: شش و نیم میلیارد دالر از گذشته ها از جانب آمریکا به پاکستان کمک های بلاعوض داده می شد. هنوز هم قابل اجرا است. کدام مساله باعث شده است که آمریکایی ها به یکبارگی سیاست خود را در قبال پاکستان تعویض کنند؟

وی افزود: در کدام میز این سازمان ملل در کدام نشست شورای امنیت، در کدام سازمان محلی و کنفرانس های بین المللی در رابطه با پاکستان یک سلسله شرایط لحاظ شده است که پاکستان متوجه آنها باشد. به اعتقاد من این حرف ترامپ یک جنگ ساختگی در حوزه تبلیغات است. پاکستان هنوز دوست آمریکا هست و همچنان مناسبات باقی است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان دیگرنیازی به بودن نیروی خارجی ندارد نیروهای خارجی وظیفه یشان بپایان رسیده درافغانستان وباید داوطلبانه به کشورهای خودبرگردند ونگذارند که دست مردم افغانستان به گریبانشات برسد یک کشوراسلامی را ۲۰سال آشغال نمودن کارخوب نیست ومغیرحقوق بشراست نیروهای خارجی خارج شوند وبگذرندکه مردم درصلح وصفازندگی کنند چون یگانه عامل جنگ درافغانستان بودن نیروهای خارجی است

>>>   ترامپ حالا می خواهد انعده طالب های که علیه قو ای امریکای در افغا نستان می جنگد انها را از بین ببرد و فقط دایش را زیاد نماید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است