حکم دستگیری محمد داوود والی جدید بلخ صادر شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۷    ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ کد خبر: 144211 منبع: پرینت

عطا محمد نور حکم بازداشت انجنیر محمد داوود را صادر کرده است.
این حکم بربنیاد شکایت برخی از باشندگان ولسوالی زارع بلخ صادر شده است.
این باشندگان ادعا دارند که انجنیر داوود چندین سال پیش در قتل شماری از اعضای خانواده های شان دست داشته است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
داوود
نظرات بینندگان:

>>>   >>>   عطا جان زیاد پف و پتاق را کم کو یادت رفته کرزی خودت را کابل خواست ، بجای اینکه کابل بیایی تاجکستان گدیختی، اما غنی کرزی نیست مثل خودت توهین و دشنام را بلد نیست اما در تصمیم خود سخت پابند است ، گلیم تو جمع شده.
انشاالله و انا علیه راجعون.

>>>   من نه در حکومت هستم ونه از طرفدارهای اقای نور ولی از ابتداهای جهاد در سمت شمال حوادث جهاد ومقاومت را دنبال مینمایم این که قوماندان های وقت چه کار روای های انجام داده اند به خاطر دارم ودر یاد داشت خود ثبت کرده امدر قریه ای کاریز ولسوالی سابق سانچارک یک شخص بنام مولوی خالنظر به جرم این که مکتب دهاتی{تاصنف سوم}را به قریه ای خود برده است اعدام ودر زیر موتر لاری انداخته شد این حکم را کسی بنام مولوی عبدالشکور داده بود که فعلا وفات نموده است ازین قبیل کشتار های بی موجب وظالمانه در شمال بسیار واقع شده از جمله دیپلوم انجینر محمد داود والی منتصب غنی وعبدالله ازین قبیل محاکمه های صحرای واعدام های خود سرانه بسیار دارد در زاری در مزار شریف در کابل ده ها نفر را به قتل رسانیده است که در لندن عده ای اورا قاتل میخوانند واز مولوی محمد علم والی دوره ربانی بلخ شنیدم که میگفت انچه در دل ما می اید داود ان را وقت انجام میدهد یعنی میخواستیم ای کاش فلان نفر نمی بودخبر می رسد که انجنیر داود اورا کشته است این که میان اقای نور وانجنیر داود چه نزاع است بجای خوداما غنی وعبدالله میتوانند یک هیت بی طرف به زاری بفرستندواز مردم وملت بپرسند که والی پدر!!!چقدر مردم عادی وتعدادی از محاسن سفید ها واشخاص با نفوذ انجا را به قتل رسانیده است ودر اینده نیز اگر خدای نخواسته روی کار اید چقدر انسان را قتل مینماید وشاید هم انگلیس ها اورا به همین منظور اورده اند تا انچه ازبدی وناروای باقی مانده تکمیل نماید
تورن لال محمد

>>>   چرا این باشندگان چندین سال قبل این ادعا را نکردند پس معلوم میشه که هم طوطیا معلم خطا دوذد است.

>>>   این که شایعه نیست ، حقیقت است.

>>>   Khorrami
رفع مسئولیت ارگانهای محل
رییس ارگانهای محل امروز مکتوب تقرری انجنیر داود را برای خودش تسلیم کرد که به شهر بلخ رفته وظیفه خود را بجای استاد عطا اشغال کند.
این اولین بار است که ارگانهای محل مکتوب تقرری یک والی را بدست خودش میدهد.
معلوم نیست که آقای داود با این مکتوب به ولایت بلخ میرود یا دوباره به لندن تشریف میبرد.
از ظاهر قضیه پیداست که ارگانهای محل مسئولیت رفتن والی جدید التقرر بلخ را بر دوش خودش گذاشته است و این اداره رفع مسئولیت کرده باشد.

>>>   عطا دندان میشکند...
این مردک با آلشه کج و دندانهای ساختکی بهتر است بطرف لندن برود هههههه

>>>   ﻣﺰﺩﻭﺭ اﻧﮕﻠﻴﺲ اﺳﺖ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻭﺩ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻣﻴﺸﻮﺩ

>>>   این خبر را صبا همه نشر می کند
واقعیت دارد
شیما کابل

>>>   این مرد ابر تاریخ نور صا حب است زیرا او با خا نو اده اش در افغا نستان زندگی می کند نه مانند ستو ن پنجم که همه فامیل شا ن در کشور های کفری برای عیاشی رفته اند مانند ع وغ اتمر وستنکزی وغیره

>>>   Salam
از همين حالا به عطا محمد نور مشوره مى دهم ؛
هيچ چاره يى ندارد مگر رويايى با همه ابعاد آن . ارگ و سپيدار تصميم خود را گرفته است، غنى مى داند كه اگر در اين بازى ببازد ، ديگر نمى تواند ادامه دهد ، اگر در روياى سياسى ببازد و يا فرمانش را واپس بگيرد ، در هر دو صورت بازنده خواهد بود و اگر در اين بازى پيروز شود ديگر آينده به او تعلق دارد. غنى در راس قوا قراد دارد و هر لحظه با امريكاى ها و انگليس ها در ارتباط است و گزينه هاى متعدد را روى ميز دارد و توان مانور رسمى اش خيلى زياد است ، عبدالله و عده يى زيادى جمعيتى ها و افراد و باند هاى معامله گران ديروز و امروز در پهلويش قراد دارند .
عطا از ديد ارگ ، سپيدار و خارجى ها شورشى محسوب مى شود و آنهم شورشى از تبار غير خودشان ، بايد سركوب شود ، سرنوشت خود را به جمعيت سپردن و يا اتكا كردن به جنرال رازق ، لالى ، حاجى قدير وچنين افراد ، ساده لوحى بيش نيست ، اينها در فرجام به دلايل معلوم در كنار غنى و خارجى ها قرار خواهند گرفت ، محقق و دوستم نه قابل اعتماد اند و نه هم قدرت مانور را دارند اگر نقشى هم داشته باشند سمبوليك و بى تاثير خواهد بود.
مشوره من به عطا اين است كه اگر واقعن راست مى گويد ، وقت را تلف نكند و از همين فرصت سود ببرد آماده مبارزه و جنگ باشد ، براى آن آماده گى نظامى و سياسى بگيرد، با همه يى نيرو هاى ملى به ويژه در شمال و شمال شرق ، غرب و مركز افغانستان جبهه يى مشترك سياسى و نظامى را بدون معطلى شكل دهند و براى تغير نظام و گزينه هاى احتمالى ديگر طرح هاى عملى را پيش كند و اولين قدم بايد نامشروع خواندن رسمى اين حكومت و خارج ساختن صلح آميز استا ن هاى دوست از بدنه يى اين حاكميت و اعلان خودمختارى تا ايجاد حاكميت مشروع بايد باشد .
در غير آن آقاى نور خواهد باخت و حذف خواهد شد .
اين پيام را به آقاى عطا برسانيد !

>>>   مرتضوي؛
از دروغ هاي كه در مقابل پول و امتيازات دولتي به مردم افغانستان گفتم معذرت ميخوايم!
.عجیب رسوای

>>>   Hakemi
سپيدار به هويت مان معامله كرده است، به ماست مالي هـاي سخنگوي كلبه ي احزان باور نكنيد، وقتي درك كردند مردم درقبال هويت شان قاطع اند، چنين شدند، ورنه چنان بودند.

>>>   کاندیدان پارلمانی ولایت هرات
وقتی اسماعیل خان والی ما بود در دو سال اول حکومتش تمام هرات برق ۲۴ ساعته داشت، از امینت چیزی نمیگم‌ چون خودش شبانه گزمه می‌کرد، هرات داری بزرگ‌ترین شهرک صنعتی آسیایی میانه شد و اکثریت مردم هرات بخاطر دید وسیعی که اسماعیل خان نسبت به تجارت با همسایگان داشت صاحب میلیون ها دالر شدن و همه شهروندان هراتی خوش و خندان، ولی روزی رسید که نظام فاشیست چشم دیدن پیشرفت عجیب هرات را نداشت بنا امیر قلوب را با توطئه از هرات خارج و یک وزارت را برایش در نظر گرفت. باور بخدا بکنید از روزی که اسماعیل خان از هرات رفت، سر ناموس ما تجاوز شد، اولاد مان توسط فراهی ها و هلمندی ها اختطاف شدن، تمام کورسی های بزرگ دولتی به اقوام قبیله داده شد، پول مردم هرات به بهانه مالیه و برشنا چور شد، همین اکنون هرات منزویترین شهر افغانستان نسبت به سهم سیاسی در دولت است که فقط یک عامل دارد: فاشیزم !
انتخاب باشماست مردم فرهیخته شمال

>>>   عطا محمد نور همه کاره است حکم استفأ خود صادر میکند ،حکم زندانی شدن برادر همسنگر خود. صادر میکند کسی که عطا را آموزش نظامی داده وسلاع بدست اش داده متوجه باشد که کسی دیگر از ولایت بلغ پیدا نشود که کوید عطا فامیل مارا محو کرد صدفیصد امکان دارد ،انجینر که هم دوست خوب اش بود وهم استادش تا دیروز نفر دوم در بلغ بود حالا شد قاتل جالب است ،حتمآ هردوی شان در قتلها شریک اند ،کاری نکند. که دوست دوران جهادش اورا در زند ان اندازد .
عبدالله ریحان

>>>   استاد عطا باید انجنیر داود را عفو کند

>>>   Paiez
شنیده ام که مزدور بزرگ(خلیلزاد) حق طلبان را از ترامپ ترسانیده است وگفته:" ترامپ، جزایر قدرت را نمی پذیرد وبا آنها بر خورد قاطع می کند..."
ما می گوییم، حق طلبان، جز خدا، هیچ قدرت زور گویی را در روی زمین به رسمیت نمی شناسند...
ما معتقدیم، در شرایط کنونی این کشور که مشتی شوونیست تمامیت خواه، تقابل را میان اقوام با هم برادر، تاخونریزی های خطرناک چاق کرده اند؛ برای مهار این دیوانگان ....، الا به هوش آمدن شان،جزایر قدرت یک نیاز ضروری است

>>>   ستگار دهگان
پشتونوالی معیار همدیگر پذیری پشتونهاست، نه اسلام، نه انسانیت، نه هموطنان بودن و نه گرایش های گروه آنها.

>>>   ایستادگی تا آخر

>>>   Mazdak Farid
رُخ زشتِ 17 سال گذشته :
در تمام 17 سالی که گذشت ؛ فرصت ها وامکانات جهان و زمان برای مردم و کشور بر باد داده شد .
در تمام 17 سالی که گذشت ؛ دولت مرکزی برای اقتدار بیشتر در خط و رنگ یک قوم کوشید ، به حذف دیگران پرداخت و برای تحمیل مودلِ آرمانیِ هویت خویش بر دیگران کار کرد .
در تمام 17 سالی که گذشت ؛ دولت مرکزی با انتخابات برای گزینش والی ها ، شهرداران و رهبران واحد های پایینتر از ولایت تن نه داد . مردمی که توانایی انتخاب رییس جمهور را دارند والی و شهر دار را هم می توانند برگزینند .
در تمام 17 سالی که گذشت با تظاهرات دادخواهانه ی مردم با زبان تفنگ و اتش مقابله شد .
در تمام 17 سالی که گذشت ؛ زمین ما بیشتر برای زرع تریاک آماده شد و بهره داد .
در تمام 17 سالی که گذشت ؛ فقر ، بیکاری و بیماری مردم به ویژه جوانان را خُرد و خراب ساخت .
در تمام 17 سالی که گذشت ؛ زنان تحقیر شدند ، تکفیر شدند ، سنگسار شدند و به آتش کشیده شدند .
در تمام 17 سالی که گذشت کودکان رنج دیدند و از امکاناتی که جهان برای رشد آنها در اختیار کشور ما گذاشت بهره نگرفتند
در تمام 17 سالی که گذشت جریان های تروریستی از شکست خوردگی و زوال به آلترناتیف قدرت تبدیل گردیدند .
آنچه امروز داریم ؛ برداشتِ بزر 17 سالِ گذشته است .
از "گذشت روزگار" بیاموزیم !
رُخ خوب 17 سال گذشته را نیز به یاد داشته باشیم ؛ اندک آزادی بیان داشتیم ...

>>>   Salam
وزير مخابرات غنى يك پته خزانه يى ديگر را كشف كرده است ، مى گويد ؛
خدمات پُستى را امير شير على خان يك و نيم مليون قرن بيش اساس گذاشت . همين نواسه خدا و همين وزيرش . بيا و اوغان شو !!

>>>   تاجکان خلقی و تاجکان گلبیدینی خطر شان به مراتب بیشتر از هر فاشیست و متعصب به قوم تاجک ... اگر خداوند روز محاسبه را آورد نابودی نامردان داخله خانه فرضتر از دشمننان بیرون خانه است ..

>>>   اگر اوزبیک باشد یا ترکمن تاجیک پشتون یا هندو حق دارد تا ریس جمهور شود والی شود و یا هم معلم
نیکی پشتون ها رفتن به آسمان نعوذبالله خط آوردن که ریس جمهور لازم پشتون باشد افسوس به این فکر پوسیده ات

>>>   Tamkin ·

آوازه است یک تعداد کسانی که بخاطر رای دادن به داکتر عبدالله انگشت هایشان در جریان انتخابات گذشته قطع شده است علیه ایشان اقامه دعوای می نمایند که به تعقیب آن امرگرفتاری ریس نامنهاد اجراییه از سوی استاد عطاء صادر خواهد شد

>>>   خلاصه اگرمرد هستی باز به کولاب فرار نکنی

>>>   معنوی:

هرباری که نزدیکان عبدالله از اوتقاضای گرفتن حق پنجاه فیصد را میکنند عبدالله در پاسخ میگوید که غنی حاضر به دادن حق برای وی نیست و اگر او در اعترض به اینکار دولت را ترک کند افغانستان به بحران میرود. پس مصلحت را در این میبیند که خاموشی اختیار کند.

>>>   میگویند انجنیر داو.د استعفا داده و گفته است نمیخواهم به بلخ بروم

>>>   هههههههههههه گرده کفک شدم....ههههههههه

>>>   جناب مزدک
هنگامیکه سر قدرت بودید آیا شما وحدت فکری داشتید؟
آیا به تخریب همسنگران خود نمی پرداختید ؟
آیا اکثریت مردم راکه ازشما حکومتی ها دفاع میکرد دلسرد و زبون نساختید؟ شمامیدانید که خط اول زمانی دریای کابل بود.شما همه تان چرا گرختید. مثلیکه ازجان شما خون میامد وازجان مامردم آب . باخود بگویید که وطن را چرا بااین جانی ها ودزد ها تسلیم کردید . آیا خوب نبود که دروطن درپهلوی دیگر هموطنان خود میبودید.آیا مسول تمام این بد بختی ها شما وطن فروشان نیستید؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است