غنی در دوران انتخابات فقط شعار داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ کد خبر: 144223 منبع: پرینت

رییس‌ جمهور غنی اسم ولایت‌ های غور، بادغیس، بامیان و دایکندی را از فهرست ولایاتی‌ که در آنها بند آبگردان اعمار می‌ گردد بیرون کشیده است. این عمل رییس‌ جمهور با واکنش تند گروه‌ هایی از مردم روبرو شده است و آنان این کار غنی را مغرضانه و غیر عادلانه می‌ دانند.

رییس‌ جمهور غنی که در کمپاین‌ های انتخاباتی‌ اش شعار: "هیچ افغان از افغان دیگر کمتر نیست" را سر می‌ داد از روزی که در اثر یک موافقتنامه بحیث رییس‌ جمهور زمام امور را به دست گرفته است به تبعیض آشکار و گرایش‌ های قومی از سوی اقوام مختلف از جمله از سوی پشتون‌ های ابدالی متهم است.

سید مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قوم گرایی
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   Ahmadi
چرا جنبش نجات به اصلاحات تغیر داده شد .
آیا با اصلاح این حاکمیت مطلقه مرکزی و استبدادی شیونیستی کشور از بحران نجات خواهد یافت .

>>>   کاندیدان پارلمانی ولایت هرات
وقتی اسماعیل خان والی ما بود در دو سال اول حکومتش تمام هرات برق ۲۴ ساعته داشت، از امینت چیزی نمیگم‌ چون خودش شبانه گزمه می‌کرد، هرات داری بزرگ‌ترین شهرک صنعتی آسیایی میانه شد و اکثریت مردم هرات بخاطر دید وسیعی که اسماعیل خان نسبت به تجارت با همسایگان داشت صاحب میلیون ها دالر شدن و همه شهروندان هراتی خوش و خندان، ولی روزی رسید که نظام فاشیست چشم دیدن پیشرفت عجیب هرات را نداشت بنا امیر قلوب را با توطئه از هرات خارج و یک وزارت را برایش در نظر گرفت. باور بخدا بکنید از روزی که اسماعیل خان از هرات رفت، سر ناموس ما تجاوز شد، اولاد مان توسط فراهی ها و هلمندی ها اختطاف شدن، تمام کورسی های بزرگ دولتی به اقوام قبیله داده شد، پول مردم هرات به بهانه مالیه و برشنا چور شد، همین اکنون هرات منزویترین شهر افغانستان نسبت به سهم سیاسی در دولت است که فقط یک عامل دارد: فاشیزم !
انتخاب باشماست مردم فرهیخته شمال

>>>   Ayar
بنام قوم افغان چه کردیند تا ها که حلقوم پاره میکنید. آی شفاخانه درست کردیند ؟سرک دارند ، آب صحی دارند ؟ مکتب دارند ؟ مدرسه دارن؟ ؟ تعلیم درست دارند ؟
احمق ها روز میبینــــیم که بیشترین قربانی کام قوم میشه ؟ آیا دریباره هم منحیث افغان فکر کردی یا تنها جفیدن را یاد داری.
قوم خود ره برباد و تباه کردیند. از تعلی ، تربیه ، پیشرفت ، از تمام امکانات که در زندگی سهولت میآورد ملت بیچلره ره باز ماندید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است